У статті розглядаються особливості психологічного супроводу аутичних дітей в умовах дошкільної установи. Проаналізовано різні погляди на поняття психологічного супроводу, а саме психологічний супровід як процес, як метод супроводу та як служба супроводу. Проаналізовано один з компонентів психологічного супроводу: психологічну корекцію, який передбачає розробку індивідуального маршруту психологічного супроводу аутичної дитини. На основі факторного аналізу створено і описано факторну модель психологічної корекції, як одного з компонентів психологічного супроводу аутичної дитини у дошкільній установі. Виокремлено і обґрунтовано етапи індивідуального маршруту психологічного супроводу аутичної дитини: сенсорна інтеграція аутичних дітей для подолання їх над вразливості, встановлення емоційного контакту спеціалістів з аутичною дитиною, уведення дитини у стан слухання, активізація пізнавальних процесів аутичної дитини.
В статье рассматриваются особенности психологического сопровождения аутичных детей в условиях дошкольного учреждения. Проанализированы различные взгляды на понятие психологического сопровождения, а именно психологическое сопровождение как процесс, как метод сопровождения и как служба сопровождения. Проанализированы один из компонентов психологического сопровождения: психологическую коррекцию, который предусматривает разработку индивидуального маршрута психологического сопровождения аутичного ребенка. На основе факторного анализа создано и описано факторную модель психологической коррекции, как одного из компонентов психологического сопровождения аутичного ребенка в дошкольном учреждении. Выделены и обоснованы этапы индивидуального маршрута психологического сопровождения аутичного ребенка: сенсорная интеграция аутичных детей для преодоления их сенсорной чувствительности установление эмоционального контакта специалистов с аутичным ребенком, введение ребенка в состояние слушания, активизация познавательных процессов аутичного ребенка.
The article discusses features of psychological support for autistic children in preschool. Analyzed different views on the concept of psychological support, such as psychological support as a process, as a method of support and maintenance as a service. Analysis of each component of psychological support: psychological adjustment, which involves the development of an individual route psychological support autistic child. Based on factor analysis, established and described factor model of psychological adjustment as a component of psychological support for autistic children in preschool institutions. Singled out and reasonable steps an individual route psychological support autistic child: sensory integration of autistic children to overcome their vulnerability over, establishing emotional contact specialists autistic child, putting the child in a state hearing, activation of cognitive processes autistic child.