Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Концепція нейропсихологічної діагностики стану соціоемоційного розвитку дитини з аутизмом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тарасун, В. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:27Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:27Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Тарасун, В. В. Концепція нейропсихологічної діагностики стану соціоемоційного розвитку дитини з аутизмом / В. В. Тарасун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 226-233. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7571
dc.description.abstract У статті запропоновано авторський концептуальний підхід до подальшого вирішення проблеми діагностики стану соціоемоційного розвитку дитини з аутизмом. Доводиться важливість і необхідність здійснення аутологом діагностики стану сформованості трьох нейропсихологічних систем дитини – програмування і контролю соціальної взаємодії; сприйняття емоцій; репрезентації внутрішніх уявлень. Водночас враховано, що змістом нейропсихологічних теорій чітко визначено, що в основі первинних порушень аутизму лежать переважно розлади діяльності префронтальної кори головного мозку і лімбічної системи.
dc.description.abstract В статье предложен авторский концептуальный подход к дальнейшему решению проблемы диагностики состояния социоэмоционального развития ребенка с аутизмом. Доказывается важность и необходимость осуществления аутологом диагностики состояния сформированности трех нейропсихологических систем ребенка - программирования и контроля социального взаимодействия; восприятия эмоций; репрезентации внутренних представлений. Учтены доказательства нейропсихологических теорий о том, что в основе первичных нарушений аутизма лежат преимущественно расстройства деятельности префронтальной коры головного мозга и лимбической системы.
dc.description.abstract The article is focused on a new conceptual approach to solving the problem of diagnosing the socio-emotional development of a child suffering from autism. The author stresses the importance and necessity of diagnosing the development level of the following child’s neuropsychological systems: 1) programming and controlling the social interaction; 2) perception of emotions; 3) representation of internal thoughts. Besides, the scientist claims that according to the essence of neuropsychological theories, the initial autistic disorders are mostly caused by the dysfunctions of the medial prefrontal cortex and limbic system.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject аутологія
dc.subject нейропсихологічна діагностика
dc.subject префронтальна кора головного мозку
dc.subject аутология
dc.subject нейропсихологические системы
dc.subject префронтальная кора головного мозга
dc.subject autoloqy
dc.subject neuropsychological diagnosing
dc.subject neuropsychological system
dc.subject нейропсихологічні системи
dc.subject соціоемоційний розвиток
dc.subject autism
dc.subject socio-emotional development
dc.subject medial prefrontal cortex
dc.subject.classification 376.015.3:159.942-056.34:616.896
dc.title Концепція нейропсихологічної діагностики стану соціоемоційного розвитку дитини з аутизмом ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу