Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогические условия использования системы "Блисс"в работе с неговорящими детьми

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Баль, Н. Н. uk_UA
dc.contributor.author Кустинская, Я.В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:26Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:26Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Баль, Н. Н. Педагогические условия использования системы "Блисс"в работе с неговорящими детьми / Н. Н. Баль, Я. В. Кустинская // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 17-21. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7561
dc.description.abstract У статті розглядається проблема використання системи «Блісс» у роботі з не мовленнєвими дітьми. Представлений аналіз існуючої практики застосування засобів альтернативної і допоміжної комунікації. Характеризується система «Блісс» і потреби її використуванняя. Виділені і обґрунтовані педагогічні умови застосування бліссимволів у роботі з не мовленнєвими дітьми: проведення діагностичної роботи, як основи навчання комунікації; відбір бліссимоволів з урахуванням комунікативних потреб дитини; здійснення тісної взаємодії з батьками у тріаді «педагог-дитина-батьки»; структурування бліссивмолів і тісна систематизація стимульного матеріалу; конструювання змісту навчання «Блісс» на основі реалізації принципів послідовності, свідомості, науковості, надмірності, врахування складності символу, багаторазового повторення, опори на ситуації повсякденного спілкування і на ігрові прийоми у навчанні.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема использования системы «Блисс» в работе с неговорящими детьми. Представлен анализ существующей практики применения средств альтернативной и дополнительной коммуникации. Дана характеристика системы «Блисс» и требования по ее использованию. Выделены и обоснованы педагогические условия применения блисссимволов в работе с неговорящими детьми: проведение диагностической работы как основы обучения коммуникации; отбор блиссимволов с учѐтом коммуникативных потребностей ребѐнка; осуществление тесного взаимодействия с родителями в триаде «педагог – ребѐнок – родитель»; структурирование блиссимволов и тщательная систематизация стимульного материала; конструирование содержания обучения «Блисс» на основе реализации принципов последовательности, осознанности, научности, избыточности, учѐта сложности символа, многократности повторения, опоры на ситуации повседневного общения и на игровые приѐмы в обучении.
dc.description.abstract The article considers the problem of «Bliss» in the work with non-verbal children. Provides the analysis of the existing practice of application of means of augmentative and alternative communication. The characteristic system of «Bliss» and the requirement of its use. Identified and justified pedagogical conditions of use blisssimvolov in working with non-verbal children: conducting diagnostic work as a basis for teaching communication; selection blissimvolov with the communication needs of the child; maintain close interaction with parents in the triad "teacher – child – parent" structuring blissimvolov and careful ordering of the stimulus material, designing the training content " Bliss " on the basis of the principles of consistency, awareness, science, redundancy, given the complexity of the character repeated many times by the support of everyday situations and game techniques in training.
dc.language.iso ru ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject альтернативна і допоміжна комунікації (ААС)
dc.subject система «Блісс»
dc.subject бліссимволи
dc.subject немовленнєві діти
dc.subject альтернативная и дополнительная коммуникация (ААС)
dc.subject система «Блисс»
dc.subject блиссимволы
dc.subject неговорящие дети
dc.subject Augmentative and Alternative Communication (ААС),
dc.subject the system of "Bliss" blissimvoly
dc.subject non-verbal children
dc.subject.classification 376.36
dc.title Педагогические условия использования системы "Блисс"в работе с неговорящими детьми ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу