Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактична гра як метод самостійної роботи розумово відсталих учнів на уроках історії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Косенко, Ю. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:25Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:25Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Косенко Ю. М. Дидактична гра як метод самостійної роботи розумово відсталих учнів на уроках історії / Ю. М. Косенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 24. - C. 141-144. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7552
dc.description.abstract У статті розглядається проблема застосування методу дидактичних ігор під час самостійної роботи на уроках історії у спеціальній школі. Здійснено аналіз науково-методичних джерел з цього питання. Зазначено, що розвиток самостійності в учнів із розумовою відсталістю у навчанні є однією із головних умов підвищення ефективності навчального процесу, а дидактичні ігри орієнтовані на індивідуальні інтелектуальні можливості учнів якнайкраще підходять для зазначеного виду робіт. Визначено психолого-педагогічні умови для індивідуального застосування дидактичних ігор які оптимізують процес засвоєння навчального матеріалу з історії. Наведено результати дослідження рівня усвідомлення в учнів експериментальної та контрольної груп теоретичного матеріалу з історії та сформованості практичних вмінь самостійного використання засвоєних знань у практичній діяльності.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема применения метода дидактических игр во время самостоятельной работы на уроках истории в специальной школе. Осуществлен анализ научно-методических источников по этому вопросу. Отмечено, что развитие самостоятельности в учащихся с умственной отсталостью в обучении является одним из главных условий повышения эффективности ученого процесса, а дидактические игры ориентированные на индивидуальные интеллектуальные возможности учеников наилучше подходят для указаного вида работ. Определены психолого-педагогические условия индивидуального применения дидактических игр которые оптимизируют процес усвоения учебного материала по истории. Приведены результаты исследования уровня осознания учащимися экспериментальной и контрольной групп теоретического материала по истории и сформированности практических учений самостоятельного использования усвоенных знаний в практической деятельности.
dc.description.abstract The article deals with the problem of the method of didactic games during independent work history lessons in a special school . The analysis of scientific and methodological sources on the subject. It is noted that the development of autonomy in children with mental retardation in education is one of the main conditions for improving the learning process, didactic game oriented individual intellectual abilities of childrens best suited for this type of work. Definitely psycho-pedagogical conditions for individual use of didactic games that streamline the process of learning from history. The results of research awareness in children of the experimental and control groups of theoretical material on the history and formation of practical self-help skills acquired knowledge in practice.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject розумово відсталі учні
dc.subject самостійна робота
dc.subject індивідуальний підхід
dc.subject умственно отсталые ученики
dc.subject самостоятельная работа
dc.subject индивидуальный поход
dc.subject mentally retarded children
dc.subject independent work
dc.subject individually
dc.subject.classification 376.42:371.214
dc.title Дидактична гра як метод самостійної роботи розумово відсталих учнів на уроках історії ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу