ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Елецкая, О. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Щукина, Д. А. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-07-03T11:57:24Z | |
dc.date.available | 2015-07-03T11:57:24Z | |
dc.date.issued | 2013 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Елецкая, О. В. Своеобразие учебной деятельности у учащихся с дизорфографией и пути её развития в системе логопедической работы / О. В. Елецкая, Д. А. Щукина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 101-108. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7542 | |
dc.description.abstract | У статті в теоретичному аспекті розглядаються сучасні уявлення, щодо проблеми діагностики і корекції дизорфографії у школярів. У ній аналізуються результати проведеного у середовищі школярів, які навчаються у п’ятому класі, експериментального дослідження функцій і процесів, які забезпечують функціональну систему орфографічної навички письма. | |
dc.description.abstract | В статье в теоретическом аспекте рассматриваются современные представления по проблеме диагностики и коррекции дизорфографии у школьников. В ней анализируются результаты проведѐнного в среде учащихся пятых классов экспериментального исследования функций и процессов, обеспечивающих функциональную систему орфографического навыка письма. | |
dc.description.abstract | Peculiarity of educational activity of students with disorthography and the ways of its development in the speech therapy system. The article discusses the modern theoretical aspects of diagnostics and correction of disorthography among schoolchildren. It analyzes the results of a pilot study of functions and processes that provide a functional system of letters spelling skills of students in the fifth grade. | |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | дизорфографія | |
dc.subject | навичка письма | |
dc.subject | мовленнєві здібності | |
dc.subject | логопедична робота | |
dc.subject | дизорфография | |
dc.subject | навык письма | |
dc.subject | языковые способности | |
dc.subject | логопедическая работа | |
dc.subject | disorthography | |
dc.subject | skills of writing | |
dc.subject | language abilities | |
dc.subject | logopedic work | |
dc.subject | орфографічні помилки | |
dc.subject | письмове мовлення | |
dc.subject | навчальна діяльність | |
dc.subject | spelling errors | |
dc.subject | skills of writing | |
dc.subject | learning activities | |
dc.subject.classification | 373.5.016:81:376-056.264 | |
dc.title | Своеобразие учебной деятельности у учащихся с дизорфографией и пути её развития в системе логопедической работы | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |