Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Своєчасне правильне виявлення патології - перший успішний крок до кореційного навчання розумово відсталих дошкільників

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Войтюк, І. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:23Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:23Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Войтюк, І. В. Своєчасне правильне виявлення патології - перший успішний крок до кореційного навчання розумово відсталих дошкільників / І. В. Войтюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 43-48. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7529
dc.description.abstract У статті розкривається сутність поняття ―розумова відсталість дітей дошкільного віку‖. Наголошується на важливості правильного та своєчасного виявлення розумової відсталості у дошкільників. Здійснено аналіз досліджень науковців, педагогів про можливості та особливості розумово відсталих дошкільників, проаналізована класифікація олігофренії. У статті дається аналіз ступеню, причин та характерних рис кожного виду розумово відсталого дошкільника. Розглядається теоретичне значення розумової відсталості у встановлені причин її виникнення, що сприятиме глибшому розумінню суті аномального психічного розвитку таких дітей та створення найсприятливіших умов для корекційного навчання і виховання. Особливо наголошується на важливості обізнаності олігофренопедагога в особливостях психологічного розвитку розумово відсталих дітей для створення необхідних педагогічних умов, корекційних методів і прийомів навчання та виховання, які сприятимуть позитивній динаміці їх розвитку та успішному корекційному навчанню без помилок. Характеризуються особливості мислення, уяви, сприймання розумово відсталих дітей окремих груп розумової відсталості. Обґрунтована та розкрита роль першого успішного кроку виявлення патології до успішного корекційного навчання, як один з найважливіших напрямків, що підтримують здоров’я розумово відсталих дітей дошкільного віку.
dc.description.abstract В статье раскрывается сущность понятия " умственная отсталость детей дошкольного возраста ". Отмечается важность правильного и своевременного выявления умственной отсталости у детей. Осуществлен анализ исследований ученых, педагогов о возможности и особенности умственно отсталых дошкольников, проанализирована классификация олигофрении. В статье дается анализ степени, причин и характерных особенностей каждого вида умственно отсталого дошкольника. Рассматривается теоретическое значение умственной отсталости, в установленном причин ее возникновения, что будет способствовать более глубокому пониманию сути аномального психического развития таких детей и создание благоприятных условий для коррекционного обучения и воспитания. Особенно подчеркивается важность осведомленности олигофренопедагога в особенностях психологического развития умственно отсталых детей для создания необходимых педагогических условий, коррекционных методов и приемов обучения и воспитания, способствующих положительной динамике их развития и успешном коррекционном обучении без ошибок. Характеризуются особенности мышления, воображения, восприятия умственно отсталых детей отдельных групп умственной отсталости. Обоснована и раскрыта роль первого успешного шага обнаружения патологии в успешном коррекционном обучении, как одного из важнейших направлений, поддерживающих здоровье умственно отсталых детей дошкольного возраста.
dc.description.abstract The article presents the essence of the concept of "mental deficient preschoolers", stresses at the importance of correct and opportune detection of pathology of mental deficient preschoolers. The analysis of researches of scientists, pedagogues about opportunities and special features of mental deficient preschoolers is carried into practice, the classification of oligophrenia is analyzed. The analysis of extent, causes and characteristics of each type of mental deficient preschooler is given, the theoretical meaning of mental backwardness in setting origin of causes up that assists to the deeper understanding of the effect of abnormal mental development of such children and the creation of contributory factors for remedial training and upbringing. It particularly stresses on the importance of awareness in features of a teacher of oligophrenopedagogics in special features of psychological development of mentally retarded children for creation of necessary conditions for teachers, remedial methods and techniques of teaching and upbringing which promote positive dynamics for their development and successful correctional education without errors. The features of thought, imagination, perception mentally retarded individual groups of mental retardation are characterized. The role of the first successful step of detection of pathology to the successful correctional education as one of the important ways, which support the health of mentally retarded preschool children is well-founded and showed.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject олігофренопедагогогіка
dc.subject олігофренія
dc.subject мислення
dc.subject розумово відсталі діти
dc.subject корекція
dc.subject корекційне навчання
dc.subject розумовий розвиток
dc.subject олигофренопедагогика
dc.subject олигофрения
dc.subject деменция
dc.subject мышление
dc.subject умственно отсталые дети
dc.subject коррекция
dc.subject коррекционное обучение
dc.subject умственное развитие
dc.subject oligophrenic pedagogy
dc.subject mental retardation
dc.subject dementia
dc.subject thinking
dc.subject mentally retarded children
dc.subject correction
dc.subject correctional education
dc.subject mental development
dc.subject деменція
dc.subject.classification 376- 056. 36: [159. 922. 762: 616. 89-07]
dc.title Своєчасне правильне виявлення патології - перший успішний крок до кореційного навчання розумово відсталих дошкільників ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу