Статтю присвячено проблемі здійснення гуманістичної освіти. Розглядається можливість упровадження гуманістичного підходу на уроках музики. Характерною особливістю сучасної освіти є повага до особистості дитини, що виявляється в застосуванні методик, які сприяють її індивідуальному розвитку. Уважне ставлення до особливостей, інтересів,здібностей учнів є важливою педагогічною умовою реалізації гуманістичного підходу.
Статья посвящена проблеме осуществления гуманистического обучения. Рассматривается возможность реализации гуманистического подхода на уроках музыки. Характерной особенностью современного обучения есть уважение к личности ребенка, что проявляется в использовании методик, которые содействуют индивидуальному развитию. Внимательное отношение к особенностям, интересам, способностям учеников является важным педагогическим условием реализации гуманистического похода.
The article is devoted to solving problems of humanistic teaching. Opportunities of realization of humanistic approach at music lessons are observed. The main feature of modern studding is deference to a child, which is revealed in helping to create such method of teaching which will help to develop child’s personality. Careful attitude to pupils’ peculiarities of character talents and abilities is an important pedagogical term of realization of humanistic teaching.