Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особистісно-орієнтована професійна підготовка у ПТНЗ щодо формування професійного здоров'я майбутніх фахівців

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Павлов, Ю. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T09:01:00Z
dc.date.available 2015-07-03T09:01:00Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Павлов Ю. О. Особистісно-орієнтована професійна підготовка у ПТНЗ щодо формування професійного здоров'я майбутніх фахівців / Ю. О. Павлов // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 109. - C. 152-161. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7500
dc.description.abstract У статті наголошується на тому, що реалізація навчально-виховних цілей щодо формування професійного здоров’я майбутніх фахівців у ПТНЗ, має передбачати організацію відповідних психолого-педагогічних умов із дотриманням наукових положень стосовно розвитку навичок самоконтролю у дотриманні принципів здорового способу життя та оптимальної взаємодії індивіда з професійним середовищем. Важливим є у цьому є оволодіння прийомами психічної саморегуляції і нормалізації рівня працездатності, усунення наслідків професійного стомлення, попередження можливих особистісних професійних деформацій, протидія професійній дезактивності, розвиток власного творчого потенціалу, виключення зі свого життя руйнівних стратегій особистісної поведінки та емоційної рівноваги фахівця.
dc.description.abstract В статье подчеркивается, что реализация учебно-воспитательных целей по формированию профессионального здоровья будущих специалистов в ПТУ, должна предусматривать организацию соответствующих психолого-педагогических условий с соблюдением научных положений по развитию навыков самоконтроля в соблюдении принципов здорового образа жизни и оптимального взаимодействия индивида с профессиональной средой. Важно в этом является овладение приемами психической саморегуляции и нормализации уровня работоспособности, устранения последствий профессионального утомления, предупреждение возможных личностных профессиональных деформаций, противодействие профессиональной дезактивности, развитие собственного творческого потенциала, исключение из своей жизни разрушительных стратегий личностного поведения и эмоционального равновесия специалиста.
dc.description.abstract The article notes that the implementation of educational objectives for the formation of future occupational health professionals in vocational schools, the organization should provide appropriate psychological and educational conditions in compliance with the provisions relating to the scientific development of skills in self-respect for the principles of a healthy lifestyle and optimal interaction of the individual with professional environment. It is important in this is to master the techniques of psychic self-regulation and normalization of the level of efficiency, eliminating the effects of occupational fatigue, prevent possible personal professional deformation resistance dezaktyvnosti professional, develop their own creative potential, the exclusion of his life damaging strategies of personal behavior and emotional balance specialist.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject фахівець
dc.subject специалист
dc.subject expert
dc.subject професійне здоров`я
dc.subject профессиональное здоровье
dc.subject professional care
dc.subject компетентний підхід
dc.subject компетентностный подход
dc.subject competence approach
dc.subject професійне середовище
dc.subject профессиональная среда
dc.subject professional environment
dc.subject саморегуляція
dc.subject саморегуляция
dc.subject self-regulation
dc.title Особистісно-орієнтована професійна підготовка у ПТНЗ щодо формування професійного здоров'я майбутніх фахівців ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics