Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Стратегічне планування інтегрованих маркетингових комунікацій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Страшинська, Л. В. uk_UA
dc.contributor.author Самонова, Т. Б. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-06-15T13:31:43Z
dc.date.available 2015-06-15T13:31:43Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Страшинська Л. В. Стратегічне планування інтегрованих маркетингових комунікацій / Л. В. Страшинська, Т. Б. Самонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18: Економіка і право : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 24. - C. 75-86. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7365
dc.description.abstract В статті визначено сутність маркетингових комунікацій, проаналізовано основні підходи до стратегічного планування інтегрованими маркетинговими комунікаціями та окреслено напрями їх ефективного використання.
dc.description.abstract В статье определена сущность маркетинговых коммуникаций, проанализированы основные подходы к стратегическому планированию интегрированными маркетинговыми коммуникациями и намечены направления их эффективного использования.
dc.description.abstract The article defines the essence of marketing communications, analyze the main approaches to strategic planning and integrated marketing communications outlined the directions for their effective use.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject маркетингові комунікації
dc.subject маркетинговые коммуникации
dc.subject marketing communications
dc.subject планування
dc.subject планирование
dc.subject planning
dc.subject сприйняття
dc.subject восприятие
dc.subject perception
dc.subject маркетингові комунікативні повідомлення
dc.subject маркетинговые коммуникативные сообщения
dc.subject communication marketing messages
dc.subject корпоративна культура
dc.subject корпоративная культура
dc.subject corporate culture
dc.subject.classification 338.48
dc.title Стратегічне планування інтегрованих маркетингових комунікацій ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу