У статті проаналізовано поняття «освіта», «дозвілля», «освітньо-дозвіллєва діяльність», розкрито різні види і форми дозвіллєвої діяльності, визначено основні методи організації освітньо-дозвіллєвої діяльності.Охарактеризовано учнів 5-7 класів як суб’єктів освітньо-дозвіллєвої діяльності.
В статье проанализировано понятие "образование", "досуг", " образовательно-досуговой деятельности", раскрыты разные виды и формы досуговой деятельности, определены основные методы организации образовательно-досуговой деятельности. Охарактеризованы ученики 5-7 классов как субъектов образовательно-досуговой деятельности.
A concept "education", "leisure", " education and recreational activities’’, is analysed in the article, different kinds and forms of leisure activity are exposed, the basic methods of organization of education and recreational activities are certain. Students are described 5-7 classes as subjects of education and recreational activities activity.