Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-методичні принципи добору системи вправ з геометрії в основній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вашуленко, О. П.
dc.date.accessioned 2015-05-29T11:01:45Z
dc.date.available 2015-05-29T11:01:45Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Вашуленко, О.П. Психолого-методичні принципи добору системи вправ з геометрії в основній школі / О. П. Вашуленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. 1. – С. 65-68. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7174
dc.description.abstract Систематичний курс геометрії, як навчальний предмет, має свої особливості. Строгість його логічного викладу вимагає знання багатьох пов'язаних між собою фактів та способів встановлення зв'язків між ними. Багаторічний досвід викладання геометрії в школі свідчить про те, що лише незначна частина учнів здатні усвідомити логічну структуру геометрії, як дедуктивної наукової системи. Дане дослідження демонструє як можна допомогти учням при вивченні геометрії. uk_UA
dc.description.abstract Систематический курс геометрии, как учебный предмет, имеет свои особенности. Строгость его логического изложения требует знания многих связанных между собой фактов и способов установления связей между ними. Многолетний опыт преподавания геометрии в школе свидетельствует о том, что лишь незначительная часть учеников могут осознать логическую структуру геометрии, как дедуктивной научной системы. Данное исследование демонстрирует как можно помочь учащимся при изучении геометрии. uk_UA
dc.description.abstract Systematic geometry course, as a subject, has its peculiarities. The severity of his logical presentation requires knowledge of many interrelated facts and ways to establish links between them. Many years of experience teaching geometry at school indicates that only a small portion of students are able to understand the logical structure of geometry as a deductive scientific system. This study demonstrates how you can help students in the study of geometry. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject систематичний курс геометрії uk_UA
dc.subject систематический курс геометрии uk_UA
dc.subject systematic geometry course uk_UA
dc.subject вправи з геометрії uk_UA
dc.subject упражнения по геометрии uk_UA
dc.subject exercises in geometry uk_UA
dc.title Психолого-методичні принципи добору системи вправ з геометрії в основній школі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу