Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Гарага, В. В.
dc.date.accessioned 2015-05-08T09:59:22Z
dc.date.available 2015-05-08T09:59:22Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Гарага В. В. Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті / В. В. Гарага // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 188-190 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6934
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме определения роли педагогической герменевтики в образовании, характеристике основных принцыпов [принципов] и идей герменевтического похода. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі визначення ролі педагогічної герменевтики в освіті, характеристиці основних принципів та ідей герменевтического походу. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of definig the role of pedagogical hermeneutics in education, the characteristics of basic principles and ideas of hermeneutic approach. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject педагогічна герменевтика uk_UA
dc.subject педагогическая герменевтика uk_UA
dc.subject pedagogical hermeneutics uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject образование uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject педагогічна взаємодія uk_UA
dc.subject педагогическое взаимодействие uk_UA
dc.subject pedagogical interaction uk_UA
dc.subject.classification 37: [37:801.73 uk_UA
dc.title Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics