ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сердюк, З. О. | |
dc.date.accessioned | 2015-04-09T13:47:13Z | |
dc.date.available | 2015-04-09T13:47:13Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Сердюк, З. О. Особливості вправ з математики для класів суспільно-гуманітарного напряму / З. О. Сердюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 21-26. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6740 | |
dc.description.abstract | Метою сучасної шкільної освіти є розвиток всебічно розвиненої гармонійної особистості, повноцінного члена суспільства. Незаперечним є той факт, що саме вивчення учнями математики є однією з вагомих складових у їх різнобічному розвитку, а саме – розвитку логічного, абстрактного, просторового мислення, інтелектуального, морального розвитку та саморозвитку. | uk_UA |
dc.description.abstract | Целью современного школьного образования является развитие всесторонне развитой гармоничной личности, полноценного члена общества. Неоспоримым является тот факт, что именно изучение учениками математики является одной из весомых составляющих в их разностороннему развитию, а именно - развитию логического, абстрактного, пространственного мышления, интеллектуального, нравственного развития и саморазвития. | uk_UA |
dc.description.abstract | The purpose of modern schooling is the development of a fully developed personality harmonious, productive members of society. The undeniable fact is that it is students studying mathematics is one of the important components in their comprehensive development - namely, the development of logical, abstract, spatial reasoning, intellectual and moral development and self-development. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | саморазвитие | uk_UA |
dc.subject | self-development | uk_UA |
dc.subject | математика | uk_UA |
dc.subject | математика | uk_UA |
dc.subject | mathematics | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.title | Особливості вправ з математики для класів суспільно-гуманітарного напряму | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |