Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасний стан теоретичної розробки проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Науменко, А. А.
dc.date.accessioned 2015-04-03T09:48:33Z
dc.date.available 2015-04-03T09:48:33Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Науменко, А. А. Сучасний стан теоретичної розробки проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності / А. А. Науменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. – Вип. 3. – С. 71-74. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6684
dc.description.abstract Значення пізнавальної активності особи у всіх сферах її діяльності визначається роллю пізнання в житті окремої людини і суспільства в цілому. Процес системоутворюючого пізнання людиною дійсності або учіння полягає у засвоєнні знань, навичок та вмінь, способів їх набуття, форм поведінки та видів діяльності, що відкриває шлях до творчості, до пізнання буття на якісно новому, вищому рівні. Отже, завдяки пізнанню функціонує та розвивається суспільство, а кожна окрема людина знаходить своє місце в ньому. uk_UA
dc.description.abstract Значение познавательной активности личности во всех сферах ее деятельности определяется ролью познания в жизни отдельного человека и общества в целом. Процесс системообразующего познания человеком действительности или учения заключается в усвоении знаний, навыков и умений, способов их получения, форм поведения и видов деятельности, открывает путь к творчеству, к познанию бытия на качественно новом, более высоком уровне. Итак, благодаря познанию функционирует и развивается общество, а каждый отдельный человек находит свое место в нем. uk_UA
dc.description.abstract The value of individual cognitive activity in all areas of its activity determined the role of knowledge in the life of the individual and society as a whole. The process of system-reality of man's knowledge or learning is the acquisition of knowledge, skills, methods of acquisition, behavior and activities that opens the way to work, to the knowledge of life to a new, higher level. So, thanks to the knowledge of operating and developing society, and each individual finds his place in it. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject знання uk_UA
dc.subject знание uk_UA
dc.subject knowledge uk_UA
dc.subject пізнавальна активність особи uk_UA
dc.subject познавательная активность личности uk_UA
dc.subject individual cognitive activity uk_UA
dc.title Сучасний стан теоретичної розробки проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу