Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх фахівців у галузі мистецтва до художньо-педагогічної діяльності у позашкільних навчальних закладах як історико-педагогічна проблема

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Філатьєва, Т. В.
dc.date.accessioned 2015-04-03T09:18:44Z
dc.date.available 2015-04-03T09:18:44Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Філатьєва Т. В. Підготовка майбутніх фахівців у галузі мистецтва до художньо-педагогічної діяльності у позашкільних навчальних закладах як історико-педагогічна проблема / Т. В. Філатьєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : збірник наукових праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 24 (34). – С. 75-78.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6681
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу процесу підготовки майбутніх фахівців у галузі мистецтва до художньо-педагогічної діяльності у позашкільних навчальних закладах як педагогічній проблемі. Автор доходить висновку про те, що підготовці майбутніх педагогів-позашкільників приділено недостатньо уваги; виділяє форми організації художньо-педагогічної підготовки й стверджує, що вони спрямовані на формування вчителя образотворчого мистецтва, а не педагога-позашкільника, оскільки навчання було спрямоване на розвиток творчих здібностей майбутніх художників. Педагогічний аналіз особливостей підготовки педагогічних кадрів до роботи в позашкільних закладах освіти художньо-естетичного напряму показує, що потреба в художниках-педагогах існувала постійно. uk_UA
dc.description.abstract The article analyzes the process of preparing future specialists in the field of art to artistic and educational activities in extracurricular educational institutions as a pedagogical problem. The author concludes that not much attention is paid to the problem of training of future teachers of extracurricular activities. Pedagogical analysis of the training features of teachers’ preparation to work in the extracurricular educational institutions of aesthetic and artistic direction shows that the need for teachers-artists has always existed. By analyzing historical facts, the author highlights the various forms of specialists' training in the field of arts, seminars, meetings of extracurricular educational establishments workers (1960 – 1970) for training and improving qualifications; drawing courses in educational establishments (art schools, professional schools), Sunday drawing classes, teaching courses at the Academy of Arts; getting the specialty at Moscow Pedagogical Institute; faculties of Social Sciences or related (additional) profession; specialty in art-graphic faculties of higher pedagogical educational institutions of Ukraine. Selected forms of organization of artistic pedagogical training purposed at forming the teacher of fine arts, rather than an extracurricular teacher because the training was aimed on the development of creative abilities of future artists. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject фахівець у галузі мистецтва uk_UA
dc.subject художньо-педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject позашкільний заклад освіти uk_UA
dc.subject expert in the field of art uk_UA
dc.subject artistic uk_UA
dc.subject educational activities uk_UA
dc.subject extracurricular education uk_UA
dc.subject.classification 371.134 uk_UA
dc.title Підготовка майбутніх фахівців у галузі мистецтва до художньо-педагогічної діяльності у позашкільних навчальних закладах як історико-педагогічна проблема uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу