ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Грохольська, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2015-04-02T13:47:26Z | |
dc.date.available | 2015-04-02T13:47:26Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Грохольська, А. В. Місце лекції-візуалізація при вивченні курсу методики навчання математики в умовах модульно-кредитної системи навчання / А. В. Грохольська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. – Вип. 3. – С. 41-51. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6670 | |
dc.description.abstract | Перебудова системи освіти та перехід на кредитно – модульну систему навчання створює нові умови і пред’являє нові вимоги до особистості викладача та діяльності студентів, підвищує рівень відповідальності останніх за систематичність та результативність навчання. Існуюча традиційна модель навчання, слабким місцем якої є пасивність тих, хто навчається при високій активності викладача, не відповідає новим умовам і вимогам. | uk_UA |
dc.description.abstract | Перестройка системы образования и переход на кредитно - модульную систему обучения создает новые условия и предъявляет новые требования к личности преподавателя и деятельности студентов, повышает уровень ответственности последних за систематичность и результативность обучения. Существующая традиционная модель обучения, слабым местом которой является пассивность учащихся при высокой активности преподавателя, не соответствует новым условиям и требованиям. | uk_UA |
dc.description.abstract | The restructuring of the education system and the transition to credit - modular learning creates new conditions and makes new demands on the individual teacher and student activities, increases its responsibility for the regularity and effectiveness of training. The existing traditional model of education, which is the weak point of the passivity of students with high activity the teacher does not meet the new conditions and requirements. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | образованее | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | кредитно – модульна система | uk_UA |
dc.subject | кредитно - модульна система | uk_UA |
dc.subject | credit - modular learning | uk_UA |
dc.title | Місце лекції-візуалізація при вивченні курсу методики навчання математики в умовах модульно-кредитної системи навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |