ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кучменко, О. М. | |
dc.contributor.author | Касперський, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2015-03-26T09:22:27Z | |
dc.date.available | 2015-03-26T09:22:27Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Кучменко, О. М. Експериментально-розрахункові задачі з фізики / О. М. Кучменко, А. В. Касперський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. – Вип. 3. – С. 12-17. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6639 | |
dc.description.abstract | Курс загальної фізики забезпечує оволодіння науковою інформацією, що сприяє формуванню в учнів та студентів знань основних закономірностей природи. Основною доктриною при вивченні фізики є триєдина система, що об’єднує комплекс теоретичних, лабораторно-практичних засобів пізнання процесів природи. Тобто, три форми навчання: сприйняття теоретичних положень, їх перевірка в лабораторному практикумі та моделювання в задачах — рівнозначні, по суті, в набутті знань з фізики. | uk_UA |
dc.description.abstract | Курс общей физики обеспечивает овладение научной информацией, способствующей формированию у учащихся и студентов знаний основных закономерностей природи.Основною доктриной при изучении физики является триединая система, объединяющая комплекс теоретических, лабораторно-практических средств познания процессов природы. То есть, три формы обучения: восприятие теоретических положений, их проверка в лабораторном практикуме и моделирование в задачах - равнозначны, по сути, в приобретении знаний по физике. | uk_UA |
dc.description.abstract | General physics course ensures mastery of scientific information that contributes to pupils and students knowledge of the basic laws pryrody.Osnovnoyu doctrine in the study of physics is a triple system that combines a set of theoretical, laboratory and practical means of understanding the processes of nature. That is, three forms of learning: the perception of theoretical positions, their test in the laboratory and modeling workshop in problems - equivalent, in fact, in acquiring knowledge of physics. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | курс загальної фізики | uk_UA |
dc.subject | курс общей физики | uk_UA |
dc.subject | general physics course | uk_UA |
dc.subject | експериментально-розрахункові задачі | uk_UA |
dc.subject | экспериментально-расчетные задачи | uk_UA |
dc.subject | experimental and computational tasks | uk_UA |
dc.subject | форми навчання | uk_UA |
dc.subject | формы обучения | uk_UA |
dc.subject | forms of learning | uk_UA |
dc.subject.classification | 37.016:53 | uk_UA |
dc.title | Експериментально-розрахункові задачі з фізики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |