Феномен Євромайдану становить собою найбільш яскравий об’єкт поточного соціологічного, політологічного та культурологічного вивчення українських реалій кінця 2013 – початку 2014 року. Зрозуміло, що напрямів, шляхів та методів вивчення може бути чимало. Ми зосередилися на ролі соціальних мереж у формуванні настроїв громадської думки, комунікативного інструменту протестних акцій та мобілізаційного засобу для залучення масової підтримки. Формат дослідження – експертне опитування опініонз-лідерів українських соціальних мереж.
The Euromaidan phenomenon of is the most remarkable subject of political, social and culturological research into the Ukrainian life in the end of 2013 – the beginning of 2014. Understandably there could be numerous research methods applied to examine it. We focused on the role of social networking in shaping public opinion and mobilizing mass support, and their function as the protests’ communication vehicle. The format of this research is the expert poll of opinion leaders of the Ukrainian segment of Facebook, Twitter and Vk.com.