ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Микитенко, Альона Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2014-12-26T22:30:46Z | |
dc.date.available | 2014-12-26T22:30:46Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Микитенко А. П. До проблеми визначення рівнів розвитку пізнавальної активності старшокласників // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : Фенікс, 2014. – Вип. 15. – С. 139-151. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6181 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається пізнавальна активність як інтегративна риса особистості, яка у процесі навчання вагомо впливає на результат навчання і тісно пов’язана з вихованням ініціативи, творчості, самостійності учня. Науково обґрунтовані мотиваційний, операційний, змістовно-інформаційний та емоційно-вольовий компоненти пізнавальної активності. Компоненти пізнавальної активності розглядаються як критерії її сформованості, а зміст компонентів – як їх показники. Аналізуючи результати експериментального дослідження рівнів сформованості пізнавальної активності старшокласників, визначено і охарактеризовано їх критерії та показники. Визначені перспективи подальшого дослідження проблеми пізнавальної активності старшокласників. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article discusses the cognitive activity, as an integrative personality trait that in the learning process affects the outcome of weighty teachings and is closely linked with the education initiative, creativity, autonomy of senior pupils. Scientifically based motivational, operational, content – information and emotional – volitional components of cognitive activity . Components of cognitive activity are considered as criteria to its formation and content components – their performance. Analyzing the results of an experimental study of the levels of formation of cognitive activity of senior pupils have been identified and characterized by their criteria and indicators. The prospects for further study of the problem of cognitive activity seniors pupils. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Фенікс | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна активність | uk_UA |
dc.subject | рівні сформованості пізнавальної активності | uk_UA |
dc.subject | показники пізнавальної активності | uk_UA |
dc.subject | мотиваційний, операційний, змістовно-інформаційний та емоційно-вольовий компоненти пізнавальної активності | uk_UA |
dc.subject | cognitive activity | uk_UA |
dc.subject | the levels of formation of cognitive activity | uk_UA |
dc.subject | cognitive activity indicators | uk_UA |
dc.subject | motivational, operational, content-information and emotional-volitional components of cognitive activity | uk_UA |
dc.subject.classification | 37.015.3:159.953.5 | uk_UA |
dc.title | До проблеми визначення рівнів розвитку пізнавальної активності старшокласників | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |