Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

До проблеми визначення рівнів розвитку пізнавальної активності старшокласників

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Микитенко, Альона Петрівна
dc.date.accessioned 2014-12-26T22:30:46Z
dc.date.available 2014-12-26T22:30:46Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Микитенко А. П. До проблеми визначення рівнів розвитку пізнавальної активності старшокласників // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : Фенікс, 2014. – Вип. 15. – С. 139-151. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6181
dc.description.abstract У статті розглядається пізнавальна активність як інтегративна риса особистості, яка у процесі навчання вагомо впливає на результат навчання і тісно пов’язана з вихованням ініціативи, творчості, самостійності учня. Науково обґрунтовані мотиваційний, операційний, змістовно-інформаційний та емоційно-вольовий компоненти пізнавальної активності. Компоненти пізнавальної активності розглядаються як критерії її сформованості, а зміст компонентів – як їх показники. Аналізуючи результати експериментального дослідження рівнів сформованості пізнавальної активності старшокласників, визначено і охарактеризовано їх критерії та показники. Визначені перспективи подальшого дослідження проблеми пізнавальної активності старшокласників. uk_UA
dc.description.abstract The article discusses the cognitive activity, as an integrative personality trait that in the learning process affects the outcome of weighty teachings and is closely linked with the education initiative, creativity, autonomy of senior pupils. Scientifically based motivational, operational, content – information and emotional – volitional components of cognitive activity . Components of cognitive activity are considered as criteria to its formation and content components – their performance. Analyzing the results of an experimental study of the levels of formation of cognitive activity of senior pupils have been identified and characterized by their criteria and indicators. The prospects for further study of the problem of cognitive activity seniors pupils. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Фенікс uk_UA
dc.subject пізнавальна активність uk_UA
dc.subject рівні сформованості пізнавальної активності uk_UA
dc.subject показники пізнавальної активності uk_UA
dc.subject мотиваційний, операційний, змістовно-інформаційний та емоційно-вольовий компоненти пізнавальної активності uk_UA
dc.subject cognitive activity uk_UA
dc.subject the levels of formation of cognitive activity uk_UA
dc.subject cognitive activity indicators uk_UA
dc.subject motivational, operational, content-information and emotional-volitional components of cognitive activity uk_UA
dc.subject.classification 37.015.3:159.953.5 uk_UA
dc.title До проблеми визначення рівнів розвитку пізнавальної активності старшокласників uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics