Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Наступність у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрійчук, Світлана Василівна
dc.date.accessioned 2014-10-10T08:30:34Z
dc.date.available 2014-10-10T08:30:34Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Андрійчук, Світлана Василівна. Наступність у профілактиці соціальної дезаптації старших дошкільників і молодших школярів : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / С. В. Андрійчук ; наук. кер. І. М. Петрюк ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 24 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5790
dc.description.abstract У дисертації визначено основні соціально-педагогічні умови забезпечення наступності у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів; розроблено критерії (соціально-поведінковий, емоційно-вольовий, когнітивний та анатомо-фізіологічний), показники та рівні адаптованості (дезадаптованості) дітей вказаного вікового періоду; запропоновано, теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано модель забезпечення наступності у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів. Експериментально доведено ефективність визначених соціально-педагогічних умов забезпечення наступності у профілактиці соціальної дезадаптації дітей п’яти-семирічного віку, необхідність взаємодії вихователів дошкільних навчальних закладів, вчителів початкової школи і батьків у соціалізаційних впливах на дитину. uk_UA
dc.description.abstract Determined in this article are main social and pedagogical conditions of providing consecution in prophylaxis of social disadaptation of preschool children and primary school age children, developed are criteria (social and behavioral, emotional, strong-willed, cognitive, anatomico-physiological),figures and adaptation levels (disadaptation) of children of certain age. Suggested, theoretically proved and experimentally showed in this article is a model of providing consecution in prophylaxis of social disadaptation of preschool age children and primary school age children. Experimentally proved have been the effectiveness of determined social and pedagogical conditions of providing consecution in prophylaxis of social disadaptation of children at age 5-7 and necessity of intercommunication between teachers at preschool institutions, primary school teachers and parents in socializational influences on children. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject наступність uk_UA
dc.subject профілактика uk_UA
dc.subject соціальна дезадаптація uk_UA
dc.subject адаптованість uk_UA
dc.subject наступність у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів uk_UA
dc.subject consecution uk_UA
dc.subject prophylaxis uk_UA
dc.subject social disadaptation uk_UA
dc.subject adaptation uk_UA
dc.subject сonsecution in prophylaxis of social disadaptation of preschool children and primary school age children uk_UA
dc.subject.classification 373.2/3.091.12:36-051 uk_UA
dc.title Наступність у профілактиці соціальної дезадаптації старших дошкільників і молодших школярів. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу