Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Этнокультурный компонент в профессиональной подготовке учителей музыки в Китае и Украине

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author У, Ифан
dc.date.accessioned 2014-09-29T10:05:11Z
dc.date.available 2014-09-29T10:05:11Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation У Ифан Этнокультурный компонент в профессиональной подготовке учителей музыки в Китае и Украине / У Ифан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : сборник / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 7 (12) : Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції " Гуманістичні орієнтири мистецької освіти", 22-24 квітня 2009 р.: до 175-річчя Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. - С. 122-128 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5731
dc.description.abstract У статті актуалізована проблема національного виховання особистості засобами музичної народної творчості і фольклору в Китаї і Україні як багатонаціональних державах. Показана давня історія розвитку китайського народного музичного мистецтва. Обгрунтована необхідність цілеспрямованої підготовки майбутніх вчителів музики в Китаї до реалізації завдань національного виховання школярів з урахуванням регіональної національної політики. Для цього введено поняття этнокультурного компоненту підготовки вчителя музики і запропонована його структурна модель. ru_RU
dc.description.abstract В статье актуализирована проблема национального воспитания личности средствами музыкального народного творчества и фольклора в Китае и Украине как многонациональных государствах. Показана древняя история развития китайского народного музыкального искусства. Обоснована необходимость целенаправленной подготовки будущих учителей музыки в Китае к реализации задач национального воспитания школьников с учетом региональной национальной политики. Для этого введено понятие этнокультурного компонента подготовки учителя музыки и предложена его структурная модель. ru_RU
dc.description.abstract In this article actualized the problem of personal national education of musical folk art and folklore of China and Ukraine funds as multinational states. Shown a long history of Chinese folk music art. The necessity of purposeful training of future teachers music in China to achieve the objectives of national education students considering regional national policy. To this have been introduced the notion of ethnoculture component of the training of music teachers and its proposed structural model. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject національне виховання ru_RU
dc.subject national education ru_RU
dc.subject национальное воспитание ru_RU
dc.subject музична народна творчість ru_RU
dc.subject folk music art ru_RU
dc.subject музыкальное народное творчество ru_RU
dc.subject ethnoculture ru_RU
dc.subject этнокультура ru_RU
dc.subject етнокультура ru_RU
dc.subject етнокультурний компонент професійної підготовки вчителя ru_RU
dc.subject ethnocultural component of teacher training ru_RU
dc.subject этнокультурный компонент профессиональной подготовки учителя ru_RU
dc.subject.classification 371.134:784.4[(477)+(510)] ru_RU
dc.title Этнокультурный компонент в профессиональной подготовке учителей музыки в Китае и Украине ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу