Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні передумови оптимізації навчання французькому професійно спрямованому монологічному мовленню студентів технічних спеціальностей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, Л.В.
dc.date.accessioned 2014-05-12T09:49:27Z
dc.date.available 2014-05-12T09:49:27Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Бондар Л.В. Психолого-педагогічні передумови оптимізації навчання французькому професійно спрямованому монологічному мовленню студентів технічних спеціальностей / Л.В. Бондар // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХVІІ (97). – С. 13-18 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5265
dc.description.abstract Статтю присвячено питанню оптимізації процесу формування компетенції у французькому професійно спрямованому монологічному мовленні студентів технічних спеціальностей. Автор розглядає ступінь та характер кореляції успішності навчання монологічного мовлення з індивідуальними когнітивно-психологічними особливостями студентів – їх домінантними навчальними стилями. ru_RU
dc.description.abstract The article deals with the question of optimization of forming French monologue oral production competence with students of technical specialities. The author analyses the degree and character of learning efficiency of monologue speech correlation with individual cognitive and psychological peculiarities of technical department students – their learning styles. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject французька мова професійного спрямування ru_RU
dc.subject монологічне мовлення ru_RU
dc.subject навчальний стиль ru_RU
dc.subject French for Specific Purposes ru_RU
dc.subject monologue speech ru_RU
dc.subject learning style ru_RU
dc.title Психолого-педагогічні передумови оптимізації навчання французькому професійно спрямованому монологічному мовленню студентів технічних спеціальностей ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу