Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дубяга, Світлана Миколаївна
dc.date.accessioned 2012-02-27T12:15:49Z
dc.date.available 2012-02-27T12:15:49Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Дубяга, Світлана Миколаївна. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. М. Дубяга ; наук. кер. Г. Д. Панченко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. - 23 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/525
dc.description.abstract Проаналізовано стан проблеми формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до педагогічної імпровізації у педагогічній науці та практиці. Розроблено й обгрунтовано технологію поетапної підготовки студентів до даної імпровізації, яка містить мотиваційно-орієнтаційний, змістово-операційний й оцінювально-рефлексивний компоненти, формування яких спрямоване на розвиток у них стимулів до творчого застосування потенціалу педагогічної імпровізації. Розроблено дидактичну систему, головною складовою якої є модель готовності до неї у майбутніх учителів початкової школи. Експериментально перевірено її ефективність у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the problems of forming of primary school teachers’ readiness for pedagogical improvisation. The state of the problem under study in the pedagogical science and practice has been analyzed. The technology of students’ gradual training for pedagogical improvisation has been worked out and grounded. It includes motivation orienting, contents operating and mark reflexive components. The formation of these components is aimed at the development of stimuli for creative usage of the potential of pedagogical improvisation. The main role in the above mentioned technology is paid to the didactic model of primary school teachers’ readiness for pedagogical improvisation. Its effectiveness was tested experimentally in the process of special educational course and methods of teaching Ukrainian language in higher teachers’ training colleges. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічна імпровізація ru_RU
dc.subject педагогічна діяльність ru_RU
dc.subject творчість ru_RU
dc.subject готовність до педагогічної імпровізації ru_RU
dc.subject дидактична система ru_RU
dc.subject дидактична модель ru_RU
dc.subject a pedagogical improvisation ru_RU
dc.subject readiness for pedagogical improvisation ru_RU
dc.subject a didactic model ru_RU
dc.subject creativeness ru_RU
dc.subject a technology ru_RU
dc.subject a technology ru_RU
dc.subject.classification 371.134:373.3.314.6 ru_RU
dc.title Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу