ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коваль, П. | |
dc.date.accessioned | 2014-04-27T22:43:43Z | |
dc.date.available | 2014-04-27T22:43:43Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Коваль П. Особливості використання засобів мистецтв у ВТНЗ в процесі становлення гармонійно розвиненої особистості громадянина України / П. Коваль // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХVІІІ (98). – С. 117-125 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5222 | |
dc.description.abstract | У статті автор визначає особливості навчально-виховної діяльності у вищих технічних навчальних закладах. Теоретично обґрунтовує важливість засобів мистецтв у формуванні гармонійно розвиненої особистості майбутніх фахівців технічного напряму. | ru_RU |
dc.description.abstract | In article the author defines the main features of teaching and educational activity at the higher technical educational institutions. Theoretically proves importance of means of art at formation of harmoniously developed person the future experts of a technical direction. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | особливості | ru_RU |
dc.subject | духовний розвиток | ru_RU |
dc.subject | гармонійний розвиток | ru_RU |
dc.subject | засоби мистецтва | ru_RU |
dc.subject | художньо-мистецький напрям | ru_RU |
dc.subject | свідомість | ru_RU |
dc.subject | морально-етичні цінності, конкурентоспроможність | ru_RU |
dc.subject | features | ru_RU |
dc.subject | spiritual development | ru_RU |
dc.subject | harmonious development | ru_RU |
dc.subject | art means | ru_RU |
dc.subject | art | ru_RU |
dc.title | Особливості використання засобів мистецтв у ВТНЗ в процесі становлення гармонійно розвиненої особистості громадянина України | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |