ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Уліщенко, В.В. | |
dc.date.accessioned | 2014-04-18T23:06:58Z | |
dc.date.available | 2014-04-18T23:06:58Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Уліщенко В.В. Методи діагностики у навчанні української літератури / В.В. Уліщенко // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХIV (94). – С. 219-227 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5167 | |
dc.description.abstract | У статті йдеться про методи діагностики: анкетування, портфоліо, тестування. Автор зосереджує увагу на особливостях побудови анкети для учнів 5-8 класів, формування портфоліо, складання тестових завдань. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article discusses the diagnostic methods: surveys, portfolio, testing. The author focuses on the features of questionnaire structure for students of the 5th-8th grades , the accumulation of creative, search, and research works for portfolio, test development features. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | діагностика | ru_RU |
dc.subject | тестове завдання | ru_RU |
dc.subject | анкета | ru_RU |
dc.subject | портфоліо | ru_RU |
dc.subject | валідність | ru_RU |
dc.subject | diagnostics | ru_RU |
dc.subject | a test | ru_RU |
dc.subject | questionnaire | ru_RU |
dc.subject | portfolio | ru_RU |
dc.subject | validity | ru_RU |
dc.title | Методи діагностики у навчанні української літератури | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |