Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діалогова позиція як суб'єкт освітнього процесу у формуванні толерантності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якібчук, М. І.
dc.date.accessioned 2014-04-18T10:59:11Z
dc.date.available 2014-04-18T10:59:11Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Якібчук, М. І. Діалогова позиція як суб'єкт освітнього процесу у формуванні толерантності [Текст] / М. І. Якібчук // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 96. - С. 239-244. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5148
dc.description.abstract Основними ознаками діалогової позиції у толерантності є: намір, цілеспрямованість, правила ведення співбесіди, розмови, умінні слухати співбесідника. В умовах правової держави, коли авторитарний стиль змінюється демократичним, зростає роль конструктивного діалогу не тільки в політиці та пропаганді, а й у інших сферах суспільного життя, зокрема в культурі, освіті. Невміння вести конструктивний діалог призводить до непотрібного протистояння і протидії сил, до гальмування демократичного розв’язання проблем. ru_RU
dc.description.abstract Основными признаками диалоговой позиции в толерантности есть: намерение, целеустремленность, правила ведения беседы, разговора, умение слушать собеседника. В условиях правового государства, когда авторитарный стиль сменяется демократическим, возрастает роль конструктивного диалога не только в политике и пропаганде, но и в других сферах общественной жизни, например в культуре и образовании. Неумение вести конструктивный диалог приводит к ненужному противостоянию и противодействию сил, до торможения демократического решения проблем. ru_RU
dc.description.abstract The basic signs of dialog position in tolerance it is been: intention, purposefulness, rules of conduct of conversation, talk, ability to listen an interlocutor. In the conditions of the legal state, when authoritarian style is replaced democratic, the role of structural dialog increases not only in a policy and propaganda but also in other spheres of public life, for example in a culture and education. The lack of ability to conduct a structural dialog results in unnecessary opposition and counteraction of forces, to braking of democratic decision of problems. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject толерантність ru_RU
dc.subject діалогова позиція ru_RU
dc.subject освітній процес ru_RU
dc.subject толерантность ru_RU
dc.subject диалоговая позиция ru_RU
dc.subject образовательный процесс ru_RU
dc.subject tolerance ru_RU
dc.subject dialogue position ru_RU
dc.subject educational process ru_RU
dc.subject.classification 376 ru_RU
dc.title Діалогова позиція як суб'єкт освітнього процесу у формуванні толерантності ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу