У статті розглянуто регіональні особливості громадянської освіти учнів у Великій
Британії в умовах глобалізації суспільства, проаналізовано моніторинговий проект
громадянознавства (Citizenship Education Monitoring Project) в Англії, Уельсі, Шотландії та Північній Ірландії, який реалізовувався протягом п’яти років у семи наукових звітах, та висвітлено його ключові результати.
В статье рассмотрены региональные особенности гражданского образования учащихся
в Великобритании в условиях глобализации общества, проанализирован мониторинговый
проект граждановедения (Citizenship Education Monitoring Project) в Англии, Уэльсе,
Шотландии и Северной Ирландии, который реализовывался в течение пяти лет в семи
научных отчетах, и освещены его ключевые результаты.
The article deals with the regional peculiarities of citizenship education in Great Britain in a globalizing society. The Citizenship Education Monitoring Project in England, Wales, Scotland and Northern Ireland, which was implemented over five years in seven scientific reports, is analyzed. Its key results are highlight.