ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волошанська, І. В. | |
dc.contributor.author | Миськів, І. С. | |
dc.date.accessioned | 2014-04-17T09:01:35Z | |
dc.date.available | 2014-04-17T09:01:35Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Волошанська, І. В. Комунікативні здібності педагога як складова професіограми та їх вплив на становлення особистості крізь призму педагогічної спадщини К. Д. Ушинського | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5109 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено пріоритетні завдання педагога у навчально-виховному процесі крізь призму педагогічної спадщини К. Ушинського, вказано на комунікативні здібності вчителя як складової професіограми та їх вплив на організацію навчально-виховного процесу, який дав би змогу розвинути вільну, самостійну, активну особистість. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье отображены приоритетные задания педагога в учебно-воспитательном процессе в трудах К. Ушинского, указано на коммуникативные способности педагога как составляющей профессиограммы и их влияние на организацию учебно-воспитательного процесса, который дал бы возможность развить свободную самостоятельную, активную личность. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article deals with the tasks of primary importance for a teacher in the educational process in K. Ushynskyj’s works. It is indicated on the communicative ability of a teacher and its influence on the organization of such educational process that would give an opportunity to develop an active, free and independent personality. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | комунікація | ru_RU |
dc.subject | професіограма | ru_RU |
dc.subject | педагог | ru_RU |
dc.subject | студент | ru_RU |
dc.subject | навчально-виховний процес | ru_RU |
dc.subject | методи навчання | ru_RU |
dc.subject | К. Ушинський | ru_RU |
dc.subject | коммуникация | ru_RU |
dc.subject | профессиограмма | ru_RU |
dc.subject | учебный процесс | ru_RU |
dc.subject | качества | ru_RU |
dc.subject | методы | ru_RU |
dc.subject | К. Ушинский | ru_RU |
dc.subject | communication | ru_RU |
dc.subject | teacher | ru_RU |
dc.subject | qualities | ru_RU |
dc.subject | student | ru_RU |
dc.subject | educational process | ru_RU |
dc.subject | methods | ru_RU |
dc.subject | K. Ushynskyj | ru_RU |
dc.subject | conditions | ru_RU |
dc.subject | personality | ru_RU |
dc.subject.classification | 37.015 | ru_RU |
dc.title | Комунікативні здібності педагога як складова професіограми та їх вплив на становлення особистості крізь призму педагогічної спадщини К. Д. Ушинського | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |