Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиваюче навчання як важливий чинник становлення особистості

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.advisor
dc.contributor.author Пантюк, Т. І.
dc.contributor.author Пантюк, Ю. М.
dc.date.accessioned 2014-04-17T07:19:38Z
dc.date.available 2014-04-17T07:19:38Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Пантюк, Т. І. Розвиваюче навчання як важливий чинник становлення особистості [Текст] / Т. І. Пантюк, Ю. М. Пантюк // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 196-200. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5100
dc.description.abstract У статті проаналізовано суспільно-економічні обставини, що детермінують розвиток і становлення нової концепції освіти, в основі якої лежать гуманізація та демократизація навчально-виховного процесу. Акцентується увага на необхідності втілення у практику роботи сучасних навчально-виховних закладів парадигми особистісно орієнтованого навчання, що ґрунтується на діяльності, активності, творчості та відповідальності суб’єктів навчання. ru_RU
dc.description.abstract В статье сделана попытка анализа общественно-экономических обстоятельств, которые обуславливают развитие и становление новой концепции образования, в основе которой лежат гуманизация и демократизация учебно-воспитательного процесса. Акцентируется внимание на необходимости воплощения в практику работы современных учебно-воспитательных учреждений парадигмы личностно ориентированного обучения, которое базируется на деятельности, активности, творчестве и ответственности субъектов обучения. ru_RU
dc.description.abstract In this article we analyze the social-economical relationship that determines the development of new conceptions in education that are based on democratization and gymanization of the educational process. We pay attention to the necessity of using personal-oriented education in practice that is based on the activity; creation and the attitude of the subjects of education. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject навчання ru_RU
dc.subject виховання ru_RU
dc.subject розвиток ru_RU
dc.subject суб’єкти навчання ru_RU
dc.subject гуманізація ru_RU
dc.subject демократизація ru_RU
dc.subject освіта ru_RU
dc.subject школа ru_RU
dc.subject обучение ru_RU
dc.subject воспитание ru_RU
dc.subject развитие ru_RU
dc.subject субъекты обучения ru_RU
dc.subject гуманизация ru_RU
dc.subject демократизация ru_RU
dc.subject образование ru_RU
dc.subject education (studying) ru_RU
dc.subject up-bringing ru_RU
dc.subject development ru_RU
dc.subject the subjects of education ru_RU
dc.subject democratization ru_RU
dc.subject school ru_RU
dc.subject gymanization ru_RU
dc.subject.classification 376 ru_RU
dc.title Розвиваюче навчання як важливий чинник становлення особистості ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу