ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Остапенко, Г. О. | |
dc.date.accessioned | 2014-04-17T06:57:41Z | |
dc.date.available | 2014-04-17T06:57:41Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Остапенко, Г. О. Модель формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації здоров'язбережувального навчально-виховного середовища загальноосвітньої школи [Текст] / Г. О. Остапенко // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 184-191. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5099 | |
dc.description.abstract | У статті вказується, що модель формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації здоров’язбережувального навчально-виховного середовища загальноосвітньої школи утворена трьома взаємопов’язаними блоками: концептуальним, організаційно-технологічним і критеріально-оцінювальним. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье указывается, что модель формирования готовности будущих учителей физической культуры к организации здоровьесберегающей учебно-воспитательной среды общеобразовательной школы образована тремя взаимосвязанными блоками: концептуальным, организационно-технологическим и критериально-оценивающим. | ru_RU |
dc.description.abstract | In the article points out, that model for the formation of readiness of future teachers of physical culture to organize health saving educational environments of secondary school formed by three interconnected blocks: conceptual, organizing technological and criterial-evaluating. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | модель | ru_RU |
dc.subject | готовність | ru_RU |
dc.subject | майбутні вчителі фізичної культури | ru_RU |
dc.subject | організація здоров’язбережувального навчально-виховного середовища | ru_RU |
dc.subject | загальноосвітня школа | ru_RU |
dc.subject | готовность | ru_RU |
dc.subject | будущие учителя физической культуры | ru_RU |
dc.subject | организация здоровьесберегающей учебно-воспитательной среды | ru_RU |
dc.subject | общеобразовательная школа | ru_RU |
dc.subject | model | ru_RU |
dc.subject | readiness | ru_RU |
dc.subject | future teachers of physical culture | ru_RU |
dc.subject | organization of health saving of educational environment | ru_RU |
dc.subject | secondary school | ru_RU |
dc.subject.classification | 796 | ru_RU |
dc.title | Модель формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації здоров'язбережувального навчально-виховного середовища загальноосвітньої школи | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |