У цій статті розглянуто компетентнісний підхід до професійної підготовки. Визначено
його складові та парадигми. Також описане співвідношення видів компетенцій та професійних навичок.
Мукан, Н. В.; Барабаш, О. В.(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті вивчається історична ретроспектива розвитку освіти впродовж усього життя та освіти дорослих у ХІХ – першій половині ХХ століття. Автор аналізує науково-
педагогічну літературу, яка висвітлює цю проблему, законодавство ...
Нихад, Лоутфи Хадж Асаад(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
В статье рассмотрен исторический ход процесса евроинетеграции в разрезе личностей,
принявших наиболее активное участие в этом процессе, а также непосредственно позиций
европейских стран относительно данного вопроса. ...
У статті проаналізовано різні теоретичні підходи до сутності моніторингу в освіті,
його класифікацій. Визначено моніторинг як засіб управління якістю підготовки учнів з
іноземної мови загальноосвітньої школи та його ...
У статті досліджено особливості педагогічного спілкування вчителя в структурі його
готовності до педагогічної взаємодії в навчально-виховному середовищі школи першого
ступеня.
Руденченко, А. А.(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті висвітлено актуальні проблеми використання декоративного розпису як
одного з видів творчої художньо-проектної діяльності, що ґрунтується на культурно-
мистецьких засадах традиційного декоративно-ужиткового ...
Стаття присвячена питанням проектування індивідуальної освітньої траєкторії
студента у процесі проходження літньої практики. Визначено сутність такого
проектування, з’ясовано його умови ефективності в контексті ...
У статті розглянуті деякі соціокультурні та психолого-педагогічні принципи виховання
культури безпеки життєдіяльності у студентів вищих навчальних закладів.
Стаття присвячена розкриттю основних аспектів підготовки студентів вищих учбових установ до майбутньої наукової діяльності. Особлива увага приділена значенню поняття
“креативність” для формування наукового мислення. Вказані ...
У статті автором розглянуто поняття “групова навчальна діяльність” як альтернативу традиційним формам навчання. Визначено мету, завдання, форми та переваги роботи у групі.
У статті визначено та охарактеризовано найпоширеніші організаційні форми навчально-виховної діяльності студентів вищих навчальних закладів II рівня акредитації, які
сприяють формуванню професійно значущих якостей та ...
У статті вказується, що модель формування готовності майбутніх учителів фізичної
культури до організації здоров’язбережувального навчально-виховного середовища загальноосвітньої школи утворена трьома взаємопов’язаними ...
У статті розглянуто питання модернізації змісту інформатичної підготовки вчителів
технологій в умовах інформатизації системи освіти. Показані шляхи інформатизації існуючої практики інформатичної підготовки майбутніх ...
Степаненко, Л. М.(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розглядається використання інноваційних методів навчання та їх
класифікація під час підготовки майбутніх психологів до діяльності з реалізації особистістю соціальних зв’язків. Розкрито специфіку підготовки майбутніх ...
Моруга, К. О.; Ільїна, О. М.; Лимар, Л. В.(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
Автори статті розглядають активізацію пізнавальної діяльності студентів необхідною
умовою для успішного вивчення іноземної мови у немовних ВНЗ. У статті підкреслюються
переваги використання рольової гри, реальних ...
У статті вказано, що створену модель можна розглядати як практичний механізм
формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження
здоров’язбережувальних технологій у старшій школі. Цю модель автор ...
Носенко, Т. І.; Бонь, О. І.; Мартіросян, О. І.(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
На основі комплексного аналізу про розвиток професійної компетентності та творчої
активності майбутніх педагогів у статті висвітлено основні вимоги до сучасних педагогічних фахівців, акцентовано увагу на основних цілях ...
У статті досліджено історію шкільництва у 20-х роках ХХ століття, проаналізовано
розвиток методів у досліджуваний період та визначено їх роль для самостійної діяльності
учнів у школі.
У статті розглядається полікультурне виховання у вищій професійній освіті,
обґрунтовано поняття “полікультурне виховання”, визначено основні цілі, функції та принципи полікультурного виховання.
Розглянуто особливості процесу формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики у процесі диригентсько-хорової підготовки, зокрема наголошено на
необхідності забезпечити належний зміст фахової (хормейстерської) ...