Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особистісний розвиток студентської молоді в контексті реалізації соціального проекту "Київський університет імені Бориса Грінченка - киянам"

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соломатова, В. В.
dc.date.accessioned 2014-04-15T11:20:46Z
dc.date.available 2014-04-15T11:20:46Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Соломатова, В. В. Особистісний розвиток студентської молоді в контексті реалізації соціального проекту "Київський університет імені Бориса Грінченка - киянам" [Текст] / В. В. Соломатова // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 93. - С. 269-275. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5049
dc.description.abstract У статті розглянуто концептуальні підходи особистісного розвитку студентської молоді в контексті реалізації соціального проекту, як інноваційної технології реформування простору освіти. Наведено аналіз визначення поняття проектна діяльність. Охарактеризовано особливості проектного підходу та головні аргументи щодо його використання в соціально-гуманітарній сфері освіти, на прикладі реалізації соціального проекту "Київський університет імені Бориса Грінченка - киянам". ru_RU
dc.description.abstract В статье рассмотрены концептуальные подходы личностного развития студенческой молодежи в контексте реализации социального проекта, как инновационной технологии реформирования пространства образования. Приведен анализ определения понятия проектная деятельность. Охарактеризованы особенности проектного подхода и главные аргументы относительно его использования в социально-гуманитарной сфере образования, на примере реализации социального проекта "Киевский университет имени Бориса Гринченко - киевлянам". ru_RU
dc.description.abstract The conceptual approach of personality development of students` youth in the context of realization of social project as innovative technology of education reform is examined in the article. The analysis of the project activity definition is presented. The article characterizes the peculiarities of project approach and main arguments for it’s usage in social-humanitarian sphere of education using the example of realization of “Boris Grinchenko Kyiv university – for Kyivites” social project. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject проектна діяльність ru_RU
dc.subject проект ru_RU
dc.subject особистісний розвиток ru_RU
dc.subject проектная деятельность ru_RU
dc.subject личностное развитие ru_RU
dc.subject project activity ru_RU
dc.subject project ru_RU
dc.subject personal development ru_RU
dc.subject.classification 057.875 ru_RU
dc.title Особистісний розвиток студентської молоді в контексті реалізації соціального проекту "Київський університет імені Бориса Грінченка - киянам" ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу