ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Саєнко, Н. С. | |
dc.date.accessioned | 2014-04-15T08:20:49Z | |
dc.date.available | 2014-04-15T08:20:49Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Саєнко, Н. С. Реалізація принципів гуманізації та гуманітаризації інженерної освіти у навчанні іноземних мов [Текст] / Н. С. Саєнко // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 93. - С. 158-166. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5037 | |
dc.description.abstract | В статті представлено ефективні шляхи втілення гуманітарних і гуманістичних аспектів освіти у вищих технічних навчальних закладах. Особистісно орієнтований підхід до навчання іноземних мов розглядається як дієвий інструмент особистісного і професійного розвитку майбутніх інженерів. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье представлены эффективные пути внедрения гуманитарных и гуманистических аспектов образования в высших технических учебных заведениях. Личностно ориентированный подход к обучению иностранным языкам рассматривается как действенный инструмент личностного и профессионального развития будущих инженеров. | ru_RU |
dc.description.abstract | The paper discusses effective ways of realization of humane and humanitarian principles in high technical education. The learner-centered approach to teaching foreign languages is regarded as the important means of future engineers’ personal, academic and professional development. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | соціокультурні відмінності | ru_RU |
dc.subject | високо розвинута особистість | ru_RU |
dc.subject | професійні потреби | ru_RU |
dc.subject | освітня автономія | ru_RU |
dc.subject | социокультурные различия | ru_RU |
dc.subject | высокоразвитая личность | ru_RU |
dc.subject | профессиональные потребности | ru_RU |
dc.subject | учебная автономия | ru_RU |
dc.subject | socio-cultural differences | ru_RU |
dc.subject | highly developed personality | ru_RU |
dc.subject | professional needs | ru_RU |
dc.subject | learner autonomy | ru_RU |
dc.subject.classification | 378 | ru_RU |
dc.title | Реалізація принципів гуманізації та гуманітаризації інженерної освіти у навчанні іноземних мов | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |