ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мартіросян, О. І. | |
dc.date.accessioned | 2014-04-15T06:42:32Z | |
dc.date.available | 2014-04-15T06:42:32Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Мартіросян, О. І. Проблема становлення та розвитку освіти дорослих в Україні в 1920-58 рр. ХХ ст. у педагогічній теорії [Текст] / О. І. Мартіросян // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 93. - С. 101-112. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5031 | |
dc.description.abstract | На основі архівних джерел та вивчення історико-педагогічної та філософської літератури, автором було проведено спробу проаналізувати проблему становлення та розвитку освіти дорослих в Україні в 1920-х - 1958-х рр. XX ст. у педагогічній теорії, де завдяки архівним данним та історико-суспільним джерелам відомими педагогами, суспільно-громадськими і партійними діячами, проаналізовано теоретичне і практичне значення освіти дорослих у педагогічній науці. | ru_RU |
dc.description.abstract | На основании архивных источников и изучения историко-педагогической литературы, автором было проведено научное исследование по проблеме становления и развития образования взрослых 1920-х–1958-х гг. XX ст. в педагогической теории. На основании историко-педагогических источников, партийными и общественными деятелями было проанализировано теоретическое и практическое значение образования взрослых в педагогической науке. | ru_RU |
dc.description.abstract | On the basis of the archived sources and study of istoriko-pedagogicheskoy literature, by an author scientific research was conducted on issue of becoming and development of education of adults 1920-kh–1958-kh the XX item of pedagogical theory. On the basis of istoriko-pedagogicheskikh sources, by party and public figures the theoretical and practical value of education of adults was analysed in pedagogical science. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | освіта дорослих | ru_RU |
dc.subject | суспільство | ru_RU |
dc.subject | розвиток | ru_RU |
dc.subject | проблема становлення | ru_RU |
dc.subject | образование взрослых | ru_RU |
dc.subject | общество | ru_RU |
dc.subject | развитие | ru_RU |
dc.subject | проблема становления | ru_RU |
dc.subject | education of adults | ru_RU |
dc.subject | society | ru_RU |
dc.subject | development | ru_RU |
dc.subject | becoming problem | ru_RU |
dc.subject.classification | (075.4) | ru_RU |
dc.title | Проблема становлення та розвитку освіти дорослих в Україні в 1920-58 рр. ХХ ст. у педагогічній теорії | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |