На основі архівних джерел та вивчення історико-педагогічної та філософської літератури, автором було проведено спробу проаналізувати проблему становлення та розвитку освіти дорослих в Україні в 1920-х - 1958-х рр. XX ст. у педагогічній теорії, де завдяки архівним данним та історико-суспільним джерелам відомими педагогами, суспільно-громадськими і партійними діячами, проаналізовано теоретичне і практичне значення освіти дорослих у педагогічній науці.
На основании архивных источников и изучения историко-педагогической литературы, автором было проведено научное исследование по проблеме становления и развития образования взрослых 1920-х–1958-х гг. XX ст. в педагогической теории. На основании историко-педагогических источников, партийными и общественными деятелями было проанализировано теоретическое и практическое значение образования взрослых в педагогической науке.
On the basis of the archived sources and study of istoriko-pedagogicheskoy literature, by an author scientific research was conducted on issue of becoming and development of education of adults 1920-kh–1958-kh the XX item of pedagogical theory. On the basis of istoriko-pedagogicheskikh
sources, by party and public figures the theoretical and practical value of education of adults was analysed in pedagogical science.