Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Розвиток позитивного ставлення до навчання в учнів початкових класів.

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Біляєва, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2014-04-10T13:27:35Z
dc.date.available 2014-04-10T13:27:35Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Біляєва, Наталія Василівна. Розвиток позитивного ставлення до навчання в учнів початкових класів : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. В. Біляєва ; керівник роботи О. В. Скрипченко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4985
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню проблеми розвитку позитивного ставлення до навчання в учнів початкових класів. Обґрунтовано феномен «ставлення до навчання», виділено когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий компоненти такого ставлення, позитивний, нейтральний, амбівалентний і негативний типи ставлення молодших школярів до навчання. Встановлено, що ставлення до навчання вирізняється асинхронністю розвитку своїх компонентів — учням перших-других класів притаманний низький рівень розвитку когнітивного та поведінкового компонентів; для школярів третіх і четвертих класів є характерними негативні складові у змісті емоційно-оцінного компоненту у поєднанні з негативними тенденціями вікової динаміки такого розвитку. Провідними чинниками розвитку позитивного ставлення школярів до навчання є: принципи і технології в діяльності вчителя, стиль спілкування між вчителем і учнями, оцінка результатів учбової діяльності з боку вчителя і батьків; інтереси школяра; а психологічними механізмами — самоусвідомлення, самооцінювання, саморегуляція. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови, розроблено і апробовано програму розвитку позитивного ставлення до навчання, яка базується на принципах особистісно орієнтованої освіти та актуалізує чинники і механізми такого ставлення та доведено необхідність побудови на цій основі навчально-виховного процесу у початковій школі. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is devoted to problems of development of positive attitudes to learning in primary classes. Defined phenomenon «attitude to learning», selected cognitive, emotional, evaluative and behavioral components of this attitude, positive, neutral, ambivalent and negative types of attitude of younger students to learn. Found that attitudes to teaching stands asynhronnistyu of its components - students first, second grades inherent low level of cognitive and behavioral components, for students of third and fourth grades are characterized by negative elements in the sense of emotional evaluation component, combined with the negative trends in the age dynamics such development. The leading determinants of positive attitude is: principles and technologies of the teacher's style of communication between teacher and students, evaluation of educational activities by teachers and parents, student interests, and psychological mechanisms of: self serve, self-assessment, self-regulation. Substantiate, developed and tested a program development of positive attitudes towards learning, which is based on personality-oriented education, actualizing determinants and mechanisms of such treatment and brought the need to build on this basis the educational process in primary classes. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject ставлення до навчання ru_RU
dc.subject молодші школярі ru_RU
dc.subject ставлення учня до діяльності вчителя ru_RU
dc.subject ставлення школяра до учбової діяльності ru_RU
dc.subject когнітивний компонент ru_RU
dc.subject емоційно-оцінний компонент ru_RU
dc.subject поведінковий компонент ru_RU
dc.subject позитивне ставлення до навчання ru_RU
dc.subject типи ставлення до навчання ru_RU
dc.subject attitude to learning ru_RU
dc.subject younger students ru_RU
dc.subject the attitude of the student to teacher ru_RU
dc.subject student attitudes to training activities ru_RU
dc.subject student attitudes to training activities ru_RU
dc.subject emotional and evaluative component ru_RU
dc.subject behavioral component ru_RU
dc.subject types of attitude to learning ru_RU
dc.subject.classification 37.015.3: 159.922.6 ru_RU
dc.title Розвиток позитивного ставлення до навчання в учнів початкових класів. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics