Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Транскультурна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва крізь призму скандинавського досвіду

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Цзі Чжидань
dc.date.accessioned 2025-01-10T08:08:33Z
dc.date.available 2025-01-10T08:08:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Цзі Чжидань. Транскультурна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва крізь призму скандинавського досвіду / Цзі Чжидань // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Випуск СLІV (154). – С. 134-140. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47207
dc.description.abstract У статті досліджено особливості транскультурної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у скандинавських країнах. Скандинавський досвід реформування національних освітніх систем становить інтерес для української системи мистецької освіти. Авторкою аналізується мистецька освіта в Данії, Швеції, Норвегії та Фінляндії; проводиться порівняльний аналіз термінів освіти в цих країнах; побудови ступеневої освіти; базових предметів; видів діяльності в закладах вищої освіти музичного спрямування. Аналізуючи науковий доробок українських авторів щодо практичних аспектів мистецької освітньої галузі у скандинавських країнах, авторка висвітлює тенденції, що домінують у системі скандинавської вищої освіти. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the problemthe peculiarities of transcultural training of future music teachers in the Scandinavian countries. The Scandinavian experience of reforming national educational systems is of interest to the Ukrainian art education system. The author examines art education in Denmark, Sweden, Norway and Finland; a comparative analysis of terms of education in these countries is carried out; construction of graduate education; basic subjects; types of activities in institutions of higher education in the musical direction. Analyzing the scientific output of Ukrainian authors regarding the practical aspects of art education in the Scandinavian countries, the author highlights the trends that dominate the Scandinavian higher education system. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject музична освіта uk
dc.subject майбутній учитель музичного мистецтва uk
dc.subject система неперервної освіти uk
dc.subject мистецька освіта в скандинавських країнах uk
dc.subject транскультурна підготовка uk
dc.subject транскультурна компетентність uk
dc.subject the musical education abroad uk
dc.subject the future teacher of musical art uk
dc.subject the system of continuous education uk
dc.subject the art education in scandinavian countries uk
dc.subject the transcultural training uk
dc.subject the transcultural competence uk
dc.title Транскультурна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва крізь призму скандинавського досвіду uk
dc.title.alternative Transcultural training of the future teachers of music art through the prism of the Scandinavian experience uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.214.18:62168-024.67:378.091.212-054.6
dc.identifier.doi DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-154.2022.16


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics