ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мирошніченко, Юрій Борисович | |
dc.contributor.author | Гранат, Ріта | |
dc.date.accessioned | 2025-01-06T14:53:11Z | |
dc.date.available | 2025-01-06T14:53:11Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Мирошніченко, Ю. Застосування засобів інформаційних технологій для активізації пізнавальної активності старшокласників при вивченні фізики / Ю. Мирошніченко, Р. Гранат // Наукові записки [Українського державного університету імені Михайла Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2023. – Випуск СLVI (156). – С. 64-75. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47170 | |
dc.description.abstract | Важливою здачею сучасної освіти є оновлення й удосконалення змісту освіти і технологій навчання. Сучасне суспільство потребує підготовки фахівців із широким кругозором, творчим мисленням, практичним складом розуму, з вмінням самостійно досліджувати навколишнє середовище, отримувати обґрунтовані результати і практично їх застосовувати. Саме такі фахівці в майбутньому здатні забезпечити високий рівень розвитку наукового потенціалу і побудувати економічно стабільне суспільство. Надзвичайно важливим фактором є активізація пізнавальної діяльності старшокласників, яка повинна починатися з використання різних засобів, що забезпечують глибоке і повне засвоєння учнями матеріалу, що викладається вчителем. У сучасних вчителів існує можливість застосовувати нові, активні технології навчання. Зокрема, це технологія, що передбачає інтенсивне використання сучасних мобільних гаджетів. Електронні гаджети надають дають можливість вільного виходу в Інтернет, підтримку знімних носіїв інформації, потужні мобільні процесори, подання теоретичного матеріалу за допомогою відео-уроків. Мобільні пристрої і планшети на базі ОС Android все частіше стали використовувати в освітньому процесі у всьому світі. Подібні пристрої здатні допомогти здобувачам освіти поліпшити знання з різних предметів, підвищити інтерес до навчання, дають більшу свободу руху, забезпечують міжпредметні зв’язки. Сучасні смартфони і планшети – це потужні складні пристрої з безліччю додатків, які можуть стати гарним помічником в навчанні, допоможуть дізнатися більше і швидше. Для цього потрібно тільки завантажити на гаджет додатки. Як відомо, одними із ефективних прийомів активізації роботи учнів на уроці є проблемні питання або ж частково-пошукові завдання, створення проблемних ситуацій. Можливість неодноразово повторити дослід у віртуальній лабораторії допомагає учням запам’ятати навчальний матеріал. Ситуація успіху, коли дитина повторила дію неодноразово і зрозуміла її природу, суттєво впливає на пізнавальну активність учнів, що відображається на якості реалізації поставлених цілей на уроці. | uk |
dc.description.abstract | An important task of modern education is to update and improve the content of education and teaching technologies. Modern society needs to train specialists with a broad outlook, creative thinking, practical mindset, with the ability to independently explore the environment, obtain reasonable results and apply them in practice. Such specialists will be able to ensure a high level of development of scientific potential and build an economically stable society in the future. An extremely important factor is the intensification of cognitive activity of high school students, which should begin with the use of various means to ensure deep and complete assimilation of the material taught by the teacher. Modern teachers have the opportunity to use new, active learning technologies. In particular, this technology involves the intensive use of modern mobile gadgets. Electronic gadgets provide free access to the Internet, support for removable storage media, powerful mobile processors, and the presentation of theoretical material through video lessons. Mobile devices and tablets based on the Android OS are increasingly being used in the educational process around the world. Such devices can help students improve their knowledge of various subjects, increase their interest in learning, give them greater freedom of movement, and provide interdisciplinary connections. Modern smartphones and tablets are powerful, sophisticated devices with many applications that can be a good assistant in learning, helping you learn more and faster. All you need to do is download apps to your gadget. As you know, one of the most effective ways to activate students’ work in the classroom is to ask them problematic questions or partially search tasks, create problematic situations. The ability to repeat an experiment in a virtual laboratory helps students to memorize the material. The situation of success, when a child repeats an action repeatedly and understands its nature, significantly affects the cognitive activity of students, which is reflected in the quality of the goals set in the lesson. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | електронні гаджети | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | активізації роботи учнів | uk |
dc.subject | технології навчання | uk |
dc.subject | онлайн-презентації | uk |
dc.subject | uk | |
dc.subject | онлайн-застосунки | uk |
dc.subject | Electronic gadgets | uk |
dc.subject | information technology | uk |
dc.subject | activation of students’ work | uk |
dc.subject | learning technologies | uk |
dc.subject | online presentations | uk |
dc.subject | online applications | uk |
dc.title | Застосування засобів інформаційних технологій для активізації пізнавальної активності старшокласників при вивченні фізики | uk |
dc.title.alternative | The use of information technologies to enhance the cognitive activity of high school students in the study of physics | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 373.5.091.33:53]:004.77 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/NZ-udu-156.2023.08 |