Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософський аналіз креативності людини як чинника економічної діяльності (через феномен креативної економіки)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Захаров, Євгеній В’ячеславович
dc.date.accessioned 2024-12-27T13:50:13Z
dc.date.available 2024-12-27T13:50:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Захаров, Є. В. Філософський аналіз креативності людини як чинника економічної діяльності (через феномен креативної економіки) / Є. В. Захаров // Культурологічний альманах / Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2024. – Вип. 3 (11). – С. 212-218. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47148
dc.description.abstract У запропонованому дослідженні відбувається історико-філософський аналіз еволюції поняття «креативність» та розглядається у співвідношенні з терміном «творчість». Дотримуючись міждисциплінарного підходу, автор аналізує психологічні, філософські та культурологічні аспекти розуміння поняття креативності та його виникнення і розвитку. Креативність сама по собі не рідке явище. Вона притаманна в активній чи пасивній формі багатьом людям і є ознакою розвитку інтелекту людини. Незважаючи на те що креативні здібності вимагають у всіх сферах людського буття, сфери мистецтва та маркетингу були і залишаються найбільшим продуктом креативності та творчості людини. Автор статті зазначає, що креативність еволюціонувала в «креативну економіку», а з технологічними трансформаціями сьогодення креативна економіка виходить на новий рівень та займає вагоме місце в економічній системі світу. Робиться висновок, що продукти цієї особливої діяльності залишаються залежними від соціально-політичних, культурних подій, людських цінностей та ідеалів, які керуються наративами людини. uk
dc.description.abstract The proposed study involves a historical-philosophical analysis of the evolution of the concept of «creativity» and its correlation with the term «creativity.» Employing an interdisciplinary approach, the author combines psychological, philosophical, and cultural aspects in understanding the concept of «creativity» and its emergence and development. Creativity itself is not a rare phenomenon. It is inherent in many individuals in active or passive forms and is a sign of human intellectual development. Despite creative abilities being demanded in all spheres of human life, the fields of art and marketing have been and remain the greatest products of human creativity and innovation. The article's author notes that creativity has evolved into a «creative economy,» and with the technological transformations of the present, the creative economy is reaching a new level and occupies a significant place in the world's economic system. It is concluded that the products of this particular activity remain dependent on socio-political, cultural events, human values, and ideals, emerging narratives of humanity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject економіка uk
dc.subject креативна економіка uk
dc.subject монетизація uk
dc.subject креативність uk
dc.subject творчість uk
dc.subject індустрія uk
dc.subject психологія uk
dc.subject мистецтво uk
dc.subject economy uk
dc.subject creative economy uk
dc.subject monetization uk
dc.subject creativity uk
dc.subject art uk
dc.subject industry uk
dc.subject psychology uk
dc.subject abilities uk
dc.title Філософський аналіз креативності людини як чинника економічної діяльності (через феномен креативної економіки) uk
dc.title.alternative Philosophical analysis of human creativity as a factor of economic activity (through the phenomenon of creative economy) uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 1:128:159.955:330.3:316.7
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2024.3.24


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу