Відповідно до Закону України «Про Національну гвардію України» НГУ продовжує здійснювати конвоювання осіб, узятих під варту та/або засуджених. В засобах масової інформації та за аналізом змісту судових справ дізнаємося про серйозні наслідки неналежної організації порядку взяття та зняття з обслуговування НГУ судів, організації військових і спеціальних перевезень. З метою їх запобігання доцільно переглянути педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів НГУ до виконання згаданих завдань в процесі підготовки ВВНЗ НГУ. Під час дослідження були використані такі наукові методи, як: аналіз для вивчення освітнього процесу ВВНЗ НГУ за його складниками, вивчення матеріалів неналежної організації порядку взяття та зняття з обслуговування НГУ судів, організації військових і спеціальних перевезень; табличний метод для систематизації інформації щодо створення інформаційного забезпечення освітніх компонент, за результатами опанування яких у здобувачами вищої освіти формується готовність до виконання завдань; синтез для визначення педагогічних умов педагогічних умов формування готовності майбутніх офіцерів НГУ до виконання завдань з конвоювання, екстрадиції та охорони підсудних.
Визначено педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів НГУ до виконання завдань з конвоювання, екстрадиції та охорони підсудних за складниками освітнього процесу: інформаційне забезпечення освітнього процесу – формування та використання навчальних фільмів; матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу – формування та використання спеціалізованих аудиторій (комплекс спеціалізованих приміщень ситуаційного моделювання, зокрема зал судових засідань) та навчальних місць (виконання завдань з конвоювання здобувачами вищої освіти з використанням спеціального автомобіля типу «АЗ» та спеціального вагону типу «ЗАК»).
In accordance with the Law of Ukraine "On the National Guard of Ukraine", the NGU continues to convoy persons taken into custody and/or convicted. The media and analysis of the content of court cases reveal serious consequences of the improper organization of the procedure for taking and removing the NGU from the service of courts, organization of military and special transportation. In order to prevent them, it is advisable to revise the pedagogical conditions for forming the readiness of future officers of the NGU to perform these tasks in the process of training at the NGU military educational institutions.
The study used such scientific methods as: analysis to study the educational process of the NGU higher educational institution by its components, study of materials on the improper organization of the procedure for taking and removing courts from the service of the NGU, organization of military and special transportation; tabular method to systematize information on the creation of information support for educational components, mastering which higher education students form readiness to perform tasks of convoy, extradition and protection of defendants; synthesis to determine the pedagogical conditions for the for-mation of future officers of the NGU. The pedagogical conditions for the formation of future NGU officers' readiness to perform tasks of escorting, extraditing and protecting defendants by components of the educational process are determined: information support of the educational process – formation and use of educational films; material and technical support of the educational process – formation and use of specialized classrooms (a complex of specialized situational modeling rooms, including a courtroom) and training places (performance of escort tasks by applicants for higher education).