Стаття присвячена аналізу використання інтерактивних дошок у процесі дистанційного навчання німецької мови. Зростання популярності віртуального навчання у зв'язку з викликами сьогодення змушує викладачів шукати ефективні методи інтерактивної комунікації Стаття розглядає можливості платформ для створення віртуальних класних приміщень та активного залучення до занять учасників навчального процесу. Для успішного опанування іноземної мови важливим аспектом є задіяння основних сенсорних систем людини, у чому беззаперечно допомагає використання інтерактивних дошок. Окрім того, їх можливості значно прискорюють доступ до необхідної інформації та сприяють формуванню творчої атмосфери під час навчального процесу. Автори досліджують інтерактивність та гнучкість платформ, які дозволяють створювати різноманітні навчальні матеріали. Окрім того у статті висвітлено різні методи та стратегії використання інтерактивних онлайн-платформ для покращення засвоєння німецької мови, у тому числі вправи на розвиток лексичних, граматичних та комунікативних навичок. Дослідження виявило, що використання інтерактивних дошок сприяє підвищенню мотивації та зацікавленості студентів у навчанні, підвищує відвідуваність та створює стимул для активної участі у занятті, полегшує засвоєння матеріалу та сприяє покращенню рівня володіння мовою. Автори роблять акцент на потенціалі інтерактивних платформ як інноваційного інструменту для ефективного онлайн-навчання німецької мови та розвитку навчальних компетентностей. Використання мультимедійних технологій загалом та інтерактивних цифрових дошок зокрема створюють беззаперечну перевагу для організації продуктивного навчання. Важливо пам’ятати, що інтерактивні дошки є додатковим інструментом, який розширює сферу потенційних можливостей успішної реалізації набутих вчителем методик викладання.
The article deals with the analysis of using interactive whiteboards in the process of distance learning of the German language. The growing popularity of virtual education due to contemporary challenges compels educators to seek effective methods of interactive communication and teaching. The article examines the possibilities of such platforms for creating vir-tual classrooms, facilitating active engagement in the learning process. To successfully master a foreign language, involving the human sensory systems is essential, which is facilitated by the use of interactive whiteboards. Additionally, their power significantly accelerates access to necessary information and fosters a creative atmosphere during the learning process. The authors explore the interactivity and flexibility of platforms that allow creating various educational materials. Furthermore, various methods and strategies for using interactive online platforms to improve the acquisition of the German language are highlighted, including exercises for developing lexical, grammatical, and communicative skills. The research found that the use of interactive whiteboards enhances students' motivation and interest in learning, increases attendance, creates incentives for active participation in classes, facilitates material comprehension, and contributes to improving language proficiency. In conclusion, the authors emphasize the potential of these platforms as an innovative tool for effective online German language education and the development of all educational competencies.
The use of multimedia technologies and interactive digital boards create an undeniable advantage for the organization of productive training. It is important to remember that interactive whiteboards are an additional tool that expands the scope of potential opportunities for implementation of the methods of teaching.