Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Havrylenko, K.
dc.contributor.author Meleshko, I.
dc.date.accessioned 2024-12-19T07:58:58Z
dc.date.available 2024-12-19T07:58:58Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Havrylenko, K. Psychology of listening to english video materials in technical universities / K. Havrylenko, I. Meleshko // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2024. – Вип. 100. – С. 17-22. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47079
dc.description.abstract The article studies teaching listening as the most difficult receptive skill in foreign language learning for technical university students. In addition to linguistic difficulties, students might also experience psychological difficulties such as a lack of the recipient’s own perceptual experience, uncomfortable perception conditions, anxiety and fear of failure in performing listening. The students’ auditory perception of English-language discourse should be developed as a part of communicative competence. The study aims to research the psychological and pedagogical aspects of teaching listening based on video materials, which help create psychologically comfortable conditions for technical university students. The level of motivation is vital in teaching listening and includes the students’ readiness to listen to English-language discourse, which increases hearing effectiveness, greater concentration of attention, and interest in information. For studying the psychological aspects of listening, the motivational factor is especially important, since the students’ predisposition to listening in the classroom or as independent homework may ultimately depend on their willingness to develop listening skills. As a working hypothesis, based on our observations, we assume that they are more motivated to perform listening in the classrooms as the students demonstrated competitiveness at guessing some complex lexical units and could be stimulated by praise from the teacher and good grades. An analysis of the student’s opinions on conducting listening in the classroom and as a part of independent work modes is described in the paper. An audiovisual methodology for independent work on listening to professionally oriented video materials based on electronic resources is described. uk
dc.description.abstract У статті досліджується навчання аудіювання як найскладнішої рецептивної навички у навчанні іноземної мови студентів технічного університету. Окрім лінгвістичних труднощів, студенти також можуть зазнавати таких психологічних труднощів, як відсутність власного досвіду сприйняття аудіоматеріалу, некомфортні умови сприйняття аудіозапису, занепокоєння та страх невдачі у виконанні завдань, пов’язаних зі сприйняттям на слух. Тому слухове сприйняття англомовного дискурсу має розвиватися як частина комунікативної компетенції. Проведене дослідження спрямоване на вивчення психолого-педагогічних аспектів навчання аудіювання з використанням відеоматеріалів, які сприяють створенню психологічно комфортних умов для студентів технічних вишів. Слід зазначити, що рівень мотивації студентів є життєво важливим у навчанні аудіювання і передбачає їх готовність сприймати англомовний дискурс, підвищує ефективність слухання, покращує концентрацію уваги та інтерес до сприйнятої інформації. Для вивчення психологічних аспектів аудіювання мотиваційний фактор є особливо важливим, оскільки зацікавленість студентів аудіюванням на занятті або як самостійне домашнє завдання в кінцевому підсумку може впливати на їх бажання розвивати навички аудіювання в цілому. Як робоча гіпотеза, засновану на наших спостереженнях, ми припускаємо, що студенти більш мотивовані виконувати аудіювання на заняттях, оскільки під час нашого дослідження студенти демонстрували змагальність у припущенні значення певних складних лексичних одиниць і мали можливість отримати стимул до подальшого вивчення через похвалу викладача та хороші оцінки. У статті також викладено аналіз думок студентів щодо проведення аудіювання в аудиторії та в рамках самостійної роботи та запропоновано елементи аудіовізуальної методики у виконанні самостійної роботи з прослуховування професійно орієнтованих відеоматеріалів на основі наданих електронних ресурсів. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject listening uk
dc.subject students uk
dc.subject technical university uk
dc.subject psychological difficulties uk
dc.subject video materials uk
dc.subject audiovisual technique uk
dc.subject survey uk
dc.subject communicative competences uk
dc.subject аудіювання uk
dc.subject студенти uk
dc.subject технічний університет uk
dc.subject психологічні труднощі uk
dc.subject відеоматеріали uk
dc.subject аудіовізуальний метод uk
dc.subject опитування uk
dc.subject комунікативні компетенції uk
dc.title Psychology of listening to english video materials in technical universities uk
dc.title.alternative Психологічні аспекти навчання аудіювання відеоматеріалів англійською мовою в технічних вузах uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.035.7(477)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series5.2024.100.04


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу