Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Порівняльний аналіз змісту формування професійної компетентності бакалаврів з англійської філології в університетах Швейцарської конфедерації та України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заслужена, А. А.
dc.date.accessioned 2024-12-11T11:24:03Z
dc.date.available 2024-12-11T11:24:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Заслужена, А. А. Порівняльний аналіз змісту формування професійної компетентності бакалаврів з англійської філології в університетах Швейцарської конфедерації та України / А. А. Заслужена // Освітньо-науковий простір = Educational Scientifіc Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова; [гол. ред. Матвієнко О. В.]. – Київ : Видавництво Ліра-К, 2024. – Вип. 7 (2-2024). Том 1. – С. 46-56. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46963
dc.description.abstract Актуальність розвитку компетентностей відповідає цілям Європейського освітнього простору та є центральною у підготовці фахівців в українських університетах. Сьогодні вимоги до компетентностей продовжують змінюватись у зв’язку з розвитком і впливом технологій на всі сфери діяльності та життя. Швейцарська Конфедерація як країна, що швидко адаптує свою освіту під глобальні зміни та нові технології та застосовує інновації, викликає науковий інтерес до себе. Швейцарські центри з підтримки інновацій у навчанні забезпечують взаємодію між прикладними дослідженнями, розвитком компетентностей та зміцнення організацій у сфері освіти. Особливої уваги заслуговує проблема підготовки філологів з англійської мови та літератури на засадах компетентнісного підходу на рівні бакалаврату в швейцарських та українських університетах, оскільки порівняльного дослідження з цієї проблематики не проводилось. В нашому досліджені поняття «компетентність» розглянуто як систему, що складається з знань в області теорії, практичних умінь і особистісних характеристик, яка забезпечує здатність особи до ефективного виконання професійних завдань; інтегративний елемент особистості, що виникає через взаємодію різних компетентностей, які формуються і вдосконалюються під час набуття теоретичного та практичного досвіду. На основі контент-аналізу дисциплін мовознавчої спрямованості (англійської лінгвістики) обов’язкового компонента виокремлено складові професійної компетентності бакалаврів з англійської філології, які навчаються в університетах Швейцарської Конфедерації. Схарактеризована англомовна комунікативна компетентність як здатність і  готовність студентів до ефективного спілкування англійською мовою. Вона складається з трьох основних компетентностей: мовної / лінгвістичної, соціокультурної й професійної. Встановлено, що англомовна комунікативна компетентність розвивається через вивчення всіх дисциплін, які опановують бакалаври з  англійської філології мовознавчої спрямованості в  університетах Швейцарської Конфедерації та України. uk
dc.description.abstract The relevance of competence development meets the goals of the European Educational Area and is central to the specialists’ training in Ukrainian universities. Today, the requirements for competencies continue to change due to the development and impact of technology on all spheres of activity and life. Switzerland arouses scientific interest as a country that quickly adapts its education to global changes and new technologies and applies innovations. The Swiss Centres for Support of Innovation in Education provide synergies between applied research, competence development and organisation’s enhancement in the education sector. Particular attention should be paid to the problem of training philologists in the English language and literature based on a competency-based approach at the undergraduate level in Swiss and Ukrainian universities since no comparative study on this issue has been conducted. In our study, the concept of «competence» is considered as a system consisting of knowledge in the field of theory, practical skills and personal characteristics, which ensures the ability of a person to perform professional tasks effectively; an integrative element of personality, which arises through the interaction of various competencies that are formed and improved during the acquisition of theoretical and practical experience. Based on the content analysis of the disciplines in linguistics (English linguistics) in the compulsory component, the elements of the professional competence of bachelors in English philology studying at the universities of Switzerland are allocated. English-language communicative competence is defined as the ability and readiness of students to communicate effectively in English. It consists of three main competencies: linguistic, socio-cultural and professional. It is established that English-language communicative competence is developed during the study of all disciplines mastered by a bachelor in English philology of linguistics orientation at the universities of Switzerland and Ukraine. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавництво Ліра-К uk
dc.subject бакалавр uk
dc.subject Швейцарська Конфедерація uk
dc.subject Україна uk
dc.subject англійська філологія uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject Bachelor uk
dc.subject Switzerland uk
dc.subject Ukraine uk
dc.subject English Philology uk
dc.subject professional competence uk
dc.title Порівняльний аналіз змісту формування професійної компетентності бакалаврів з англійської філології в університетах Швейцарської конфедерації та України uk
dc.title.alternative Comparative analysis of the content of the formation of bachelor’s professional competence in english philology at the universities of Switzerland and Ukraine uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378(494)+378(477)[303.72:378.22:80:811.111(045)
dc.identifier.doi 10.31392/ONP.2786-6890.7(2)/1.2024.05


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу