Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні детермінанти професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-масової роботи закладах загальної середньої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Троценко, Д. В.
dc.date.accessioned 2024-12-09T07:40:22Z
dc.date.available 2024-12-09T07:40:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Троценко, Д. В. Психолого-педагогічні детермінанти професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-масової роботи закладах загальної середньої освіти / Д. В. Троценко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 11 (184). – С. 218-222. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46923
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз психолого-педагогічної теорії і практики професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у закладах вищої освіти. На підставі результатів теоретичного аналізу сучасних наукових підходів, наукових праць та результатів здійснених досліджень визначено сутнісні ознаки психолого-педагогічних детермінант процесу формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-масової роботи в умовах профільного навчання в закладах загальної середньої освіти. Доведено, що зміст сформованих ключових компетентностей складає комплекс фахових (загальнонаукових і загально-професійних) знань, що є першою психолого-педагогічною детермінантою; сутність другої складають різні форм роботи: аудиторна, позааудиторна і самостійна; сутність третьої детермінанти складає процесуально-діяльнісний компонент навчальних програм і фахових дисциплін та засоби організації і здійснення спортивної й професійно-прикладної підготовки; сутність наступної психолого-педагогічної детермінанти складає сформовані ключові компетентності і провідні компетенції. uk
dc.description.abstract The article provides an analysis of the psychological and pedagogical theory and practice of professional training of future physical education teachers in higher education institutions. The role and place of the competencies approach in the professional training of future physical education teachers in higher education institutions have been substantiated and revealed. Based on the results of the theoretical analysis of modern scientific approaches, scholarly works, and the findings of the conducted research, the author defines the essential characteristics of psychological and pedagogical determinants of the process of forming the professional competencies of future physical education teachers to organise physical education and mass participation work within the framework of specialised training in general secondary education institutions. It has been proved that the content of the key competencies of future physical education teachers consists of a set of important professional knowledge they have acquired (general scientific and general professional), which is extrapolated into the content of the first psychological and pedagogical determinant. The essence of the second psychological and pedagogical determinant includes various forms of both individual and group work: classroom, extracurricular, and, accordingly, independent work. The essence of the third psychological and pedagogical determinant is the process-oriented and activity-based component of the curriculum and professional disciplines, as well as the means of organisation and implementation of sports and professionally applied training. The essence of the next psychological and pedagogical determinant comprises the developed key competencies and leading skills. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject майбутні учителі фізичної культури uk
dc.subject психолого-педагогічні детермінанти uk
dc.subject компетентності uk
dc.subject фізкультурно-масова робота uk
dc.subject фахові дисципліни uk
dc.subject future physical education teachers uk
dc.subject higher education institutions uk
dc.subject psychological and pedagogical determinants uk
dc.subject competencies uk
dc.subject physical education and mass participation work uk
dc.title Психолого-педагогічні детермінанти професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-масової роботи закладах загальної середньої освіти uk
dc.title.alternative Psychological and Pedagogical Determinants of the Professional Training of Future Physical Education Teachers for Organisation of Physical Education and Mass Participation Work in General Secondary Education Institutions uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147:796:[373.5:796.011.3
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.11(184).44


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу