Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування у студентів педагогічного училища пізнавальної самостійності (на матеріалі вивчення психолого-педагогічних дисциплін)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Адамів, Галина Степанівна
dc.date.accessioned 2024-12-03T09:33:57Z
dc.date.available 2024-12-03T09:33:57Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Адамів, Галина Степанівна. Формування у студентів педагогічного училища пізнавальної самостійності (на матеріалі вивчення психолого-педагогічних дисциплін) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Адамів Галина Степанівна ; наук. керівник Коваленко Євгенія Іванівна ; Ніжинський держ пед. ун-т ім. М. Гоголя. - Київ, 2002. - 264 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46820
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування пізнавальної самостійності студентів педагогічного училища у процесі підготовки до професійної педагогічної діяльності. Проаналізовано і узагальнено стан проблеми в її історичному розвитку; подано аналіз базових понять; виявлено теоретичні засади визначення сутності поняття “пізнавальна самостійність студента педучилища”; розкрито сутність пізнавальної самостійності майбутніх вчителів початкових класів; проведено комплексне дослідження складових пізнавальної самостійності студентів педагогічного училища; охарактеризовано професійні субстрати когнітивно-пізнавального, ціннісно-орієнтаційного, праксеологічного типу; визначено критерії і рівні сформованої пізнавальної самостійності майбутніх вчителів початкових класів; розроблено дидактико-методичний підхід до формування пізнавальної самостійності студентів педагогічного училища та здійснено експериментальну перевірку ефективності його застосування у процесі підготовки майбутнього вчителя. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of formation of recognizing individuality for students of pedagogical school. It is analyzed and made general conclusions concerning state of problem in its historical development, given an analyses of basic notions, vividly shown didactical conditions of development of recognizing individuality for students of pedagogical school; defined criterias, results and leves of formation of recognizing individuality of students of pedagogical school; worked out methodical system of formation of recognizing individuality of students of pedagogical school and done experimental checking up its efficiency and usage in the process of training future teachers. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject пізнавальна самостійність студента педагогічного училища uk
dc.subject критерії та рівні сформованої пізнавальної самостійності uk
dc.subject професійні субстрати когнітивно-пізнавального uk
dc.subject ціннісно-орієнтаційного uk
dc.subject праксеологічного типу uk
dc.subject дидактико-методичний підхід до формування пізнавальної самостійності студентів педагогічного училища uk
dc.subject recognizing individuality of students of pedagogical school uk
dc.subject criterias and leves of formation of recognizing individuality uk
dc.subject professional substratums cognitive type uk
dc.subject value-oriental type uk
dc.subject practheological type uk
dc.subject techology of formation of recognizing individuality of students of pedagogical school uk
dc.title Формування у студентів педагогічного училища пізнавальної самостійності (на матеріалі вивчення психолого-педагогічних дисциплін) uk
dc.title.alternative Formation of recognizing individualiti with students of pedagogical school (Teacher Training College) (in the process of pedagogics and psychology studing) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.025.377.8


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу