ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Адамів, Галина Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-03T09:33:57Z | |
dc.date.available | 2024-12-03T09:33:57Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.citation | Адамів, Галина Степанівна. Формування у студентів педагогічного училища пізнавальної самостійності (на матеріалі вивчення психолого-педагогічних дисциплін) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Адамів Галина Степанівна ; наук. керівник Коваленко Євгенія Іванівна ; Ніжинський держ пед. ун-т ім. М. Гоголя. - Київ, 2002. - 264 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46820 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено проблемі формування пізнавальної самостійності студентів педагогічного училища у процесі підготовки до професійної педагогічної діяльності. Проаналізовано і узагальнено стан проблеми в її історичному розвитку; подано аналіз базових понять; виявлено теоретичні засади визначення сутності поняття “пізнавальна самостійність студента педучилища”; розкрито сутність пізнавальної самостійності майбутніх вчителів початкових класів; проведено комплексне дослідження складових пізнавальної самостійності студентів педагогічного училища; охарактеризовано професійні субстрати когнітивно-пізнавального, ціннісно-орієнтаційного, праксеологічного типу; визначено критерії і рівні сформованої пізнавальної самостійності майбутніх вчителів початкових класів; розроблено дидактико-методичний підхід до формування пізнавальної самостійності студентів педагогічного училища та здійснено експериментальну перевірку ефективності його застосування у процесі підготовки майбутнього вчителя. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is devoted to the problem of formation of recognizing individuality for students of pedagogical school. It is analyzed and made general conclusions concerning state of problem in its historical development, given an analyses of basic notions, vividly shown didactical conditions of development of recognizing individuality for students of pedagogical school; defined criterias, results and leves of formation of recognizing individuality of students of pedagogical school; worked out methodical system of formation of recognizing individuality of students of pedagogical school and done experimental checking up its efficiency and usage in the process of training future teachers. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | пізнавальна самостійність студента педагогічного училища | uk |
dc.subject | критерії та рівні сформованої пізнавальної самостійності | uk |
dc.subject | професійні субстрати когнітивно-пізнавального | uk |
dc.subject | ціннісно-орієнтаційного | uk |
dc.subject | праксеологічного типу | uk |
dc.subject | дидактико-методичний підхід до формування пізнавальної самостійності студентів педагогічного училища | uk |
dc.subject | recognizing individuality of students of pedagogical school | uk |
dc.subject | criterias and leves of formation of recognizing individuality | uk |
dc.subject | professional substratums cognitive type | uk |
dc.subject | value-oriental type | uk |
dc.subject | practheological type | uk |
dc.subject | techology of formation of recognizing individuality of students of pedagogical school | uk |
dc.title | Формування у студентів педагогічного училища пізнавальної самостійності (на матеріалі вивчення психолого-педагогічних дисциплін) | uk |
dc.title.alternative | Formation of recognizing individualiti with students of pedagogical school (Teacher Training College) (in the process of pedagogics and psychology studing) | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 37.025.377.8 |