ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бистрова, Юлія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T08:32:36Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T08:32:36Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Бистрова, Юлія Олександрівна. Система психолого-педагогічного забезпечення професійно-трудової соціалізації осіб з психофізичними порушеннями : дис. ... докт. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Бистрова Юлія Олександрівна ; наук. консультант Синьов Віктор Миколайович ; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. – Луганськ, 2012. – 439 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46806 | |
dc.description.abstract | У дисертації розроблено та апробовано логіко-структурну систему психолого-педагогічного забезпечення професійно-трудової соціалізації осіб з психофізичними порушеннями протягом періоду від молодшої школи до закінчення середнього спеціального загальноосвітнього навчального закладу. Основною ознакою системи є її наступність, тобто зв’язки між етапами професійно-трудової соціалізації особистості. Для ефективності взаємодії всіх суб’єктів був визначений компонентний склад забезпечення наступності цього процесу, що включає: теоретико-методологічний, діагностико-аналітичний, корекційно-профорієнтаційний і організаційно-управлінський блоки. Розкрито підходи до організації системи: особистісний, діяльністю, компетентністю і системно-синергетичний. | uk |
dc.description.abstract | The scientific dissertation contains the development and testing of the logical framework structure of psychological and pedagogical support of professional labor socialization of people with psychical and physical disorders in the period from primary school to graduation from the secondary school and entrance vocational school. The sequence is the main characteristic feature of the system, i.e. the connections between the stages of the professional labor socialization of the individual. In order to make the interaction between the subjects more effective, the components of sequence of this process that includes theoretical and methodological, diagnostic and analytical, correction and professionally-oriented, organization blocks are determined. The following approaches to system organization are discussed: personal, pragmatist, competency-based and system synergetic approaches. Providing sequence in realization of diagnostic, correction and developmental, professionally-oriented functions of psychological and pedagogical support of educational process at all ages in a case of influence on all psychological functions of a child’s development and interpersonal interaction is proved to be conducive to the optimization of the process of professional labor socialization of people with psychical and physical disorders. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | розумово відсталі учні | uk |
dc.subject | учні зі зниженим зором | uk |
dc.subject | психологопедагогічний супровід | uk |
dc.subject | професійно-трудова соціалізація | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | професійне самовизначення | uk |
dc.subject | корекційна робота | uk |
dc.subject | профорієнтація | uk |
dc.subject | тренінгові заняття | uk |
dc.subject | mentally retarded students | uk |
dc.subject | visually impaired students | uk |
dc.subject | psychological and pedagogical support | uk |
dc.subject | professional labor socialization | uk |
dc.subject | professional selfdetermination | uk |
dc.subject | correction work | uk |
dc.subject | vocational orientation | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.title | Система психолого-педагогічного забезпечення професійно-трудової соціалізації осіб з психофізичними порушеннями | uk |
dc.title.alternative | The System of Psychological and Pedagogical Support of Professional Labor Socialization of People with Psychical and Physical Disorders | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159.922.76 – 056.34:37.015.31:331 |