Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Система психолого-педагогічного забезпечення професійно-трудової соціалізації осіб з психофізичними порушеннями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бистрова, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-11-29T08:32:36Z
dc.date.available 2024-11-29T08:32:36Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Бистрова, Юлія Олександрівна. Система психолого-педагогічного забезпечення професійно-трудової соціалізації осіб з психофізичними порушеннями : дис. ... докт. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Бистрова Юлія Олександрівна ; наук. консультант Синьов Віктор Миколайович ; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. – Луганськ, 2012. – 439 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46806
dc.description.abstract У дисертації розроблено та апробовано логіко-структурну систему психолого-педагогічного забезпечення професійно-трудової соціалізації осіб з психофізичними порушеннями протягом періоду від молодшої школи до закінчення середнього спеціального загальноосвітнього навчального закладу. Основною ознакою системи є її наступність, тобто зв’язки між етапами професійно-трудової соціалізації особистості. Для ефективності взаємодії всіх суб’єктів був визначений компонентний склад забезпечення наступності цього процесу, що включає: теоретико-методологічний, діагностико-аналітичний, корекційно-профорієнтаційний і організаційно-управлінський блоки. Розкрито підходи до організації системи: особистісний, діяльністю, компетентністю і системно-синергетичний. uk
dc.description.abstract The scientific dissertation contains the development and testing of the logical framework structure of psychological and pedagogical support of professional labor socialization of people with psychical and physical disorders in the period from primary school to graduation from the secondary school and entrance vocational school. The sequence is the main characteristic feature of the system, i.e. the connections between the stages of the professional labor socialization of the individual. In order to make the interaction between the subjects more effective, the components of sequence of this process that includes theoretical and methodological, diagnostic and analytical, correction and professionally-oriented, organization blocks are determined. The following approaches to system organization are discussed: personal, pragmatist, competency-based and system synergetic approaches. Providing sequence in realization of diagnostic, correction and developmental, professionally-oriented functions of psychological and pedagogical support of educational process at all ages in a case of influence on all psychological functions of a child’s development and interpersonal interaction is proved to be conducive to the optimization of the process of professional labor socialization of people with psychical and physical disorders. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject розумово відсталі учні uk
dc.subject учні зі зниженим зором uk
dc.subject психологопедагогічний супровід uk
dc.subject професійно-трудова соціалізація uk
dc.subject наступність uk
dc.subject професійне самовизначення uk
dc.subject корекційна робота uk
dc.subject профорієнтація uk
dc.subject тренінгові заняття uk
dc.subject mentally retarded students uk
dc.subject visually impaired students uk
dc.subject psychological and pedagogical support uk
dc.subject professional labor socialization uk
dc.subject professional selfdetermination uk
dc.subject correction work uk
dc.subject vocational orientation uk
dc.subject training uk
dc.title Система психолого-педагогічного забезпечення професійно-трудової соціалізації осіб з психофізичними порушеннями uk
dc.title.alternative The System of Psychological and Pedagogical Support of Professional Labor Socialization of People with Psychical and Physical Disorders uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.76 – 056.34:37.015.31:331


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу