Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні чинники розвитку почуття власної гідності у молодшому шкільному віці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білоусова, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-11-29T07:31:14Z
dc.date.available 2024-11-29T07:31:14Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Білоусова, Наталія Миколаївна. Психологічні чинники розвитку почуття власної гідності у молодшому шкільному віці : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Білоусова Наталія Миколаївна ; наук. керівник Рось Людмила Миколаївна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2012. - 293 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46800
dc.description.abstract Дисертаційна робота присвячена дослідженню психологічних чинників розвитку почуття власної гідності у молодшому шкільному віці. Здійснено теоретичний аналіз наукових джерел в галузі філософії, педагогіки та психології з проблеми розвитку почуття власної гідності зростаючої особистості; теоретично обґрунтовано конструкти (моральна саморефлексія, моральна самооцінка, самоцінність, самоповага, моральний самоконтроль) й психологічні чинники розвитку зазначеного морального почуття у молодшому шкільному віці (розуміння власної індивідуальності, позитивний образ «Я», безумовне самоприйняття, адекватна самооцінка, морам,на саморегуляція). Експериментально досліджено особливості розвитку почуття власної гідності у молодших школярів. Обґрунтовано критерії (визнання власних чеснот, позитивне самостановлення та гідна поведінка), показники та рівні (високий, середній та низький) розвитку почуття власної гідності особистості у молодого шкільного віку. Презентовано модель психологічних чинників розвитку почуття власної гідності у молодших школярів. Обґрунтовано, розроблено та апробовано розвивальну програму підвищення потенціалу психологічних чинників з розвитку почуття власної гідності у молодших школярів, доведено її ефективність та можливість застосування практичними психологами. Розроблено методичні рекомендації практичним психологам з оптимізації розвитку почуття власної гідності у молодшому шкільному віці. uk
dc.description.abstract The thesis deals with the study on psychological factors in the development of self-esteem in primary school-aged children. The theoretical analysis of scientific sources in philosophy, pedagogy and psychology concerning problems of self-esteem of growing personality has been done, there has been provided a theoretical basis for constructs (moral self-reflection, moral self-esteem, inherent worth, self-regard, moral self-control) and psychological factors of development of this moral sense at the primary school age (understanding of their own identity, a positive self-image, absolute self-acceptance, insight, moral self-regulation). There has been made a research on the characteristics of self-esteem development in primary schoolchildren. Criteria (recognition of their own virtues, positive self-perception and decent behavior), and developmental quotients and levels (high, medium and low) of dignity in elementary school have been provided basis for. There has been presented a model of psychological factors in the development of self-esteem with primary school-aged children. There has been provided evidence, developed and tested a developmental program to crease the capacity of psychological factors in the development of self-esteem with primary school-aged children, the effectiveness of established developmental programs and the possibility of its application by practicing psychologists. Methodic recommendations to practical psychologists to optimize the development of self-esteem with primary school- aged children have been made. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject почуття власної гідності uk
dc.subject почуття власної гідності молодшого школяра uk
dc.subject моральні почуття uk
dc.subject моральна саморефлексія uk
dc.subject моральна самооцінка uk
dc.subject самоцінність uk
dc.subject самоповага uk
dc.subject моральний самоконтроль uk
dc.subject психологічні чинники розвитку почуття власної гідності uk
dc.subject self-esteem uk
dc.subject self-esteem primary school-aged children uk
dc.subject moral sense uk
dc.subject moral self-reflection uk
dc.subject moral self-esteem uk
dc.subject inherent worth uk
dc.subject self-regard uk
dc.subject moral self-control uk
dc.subject psychological factors of developing the sense of self-respect uk
dc.title Психологічні чинники розвитку почуття власної гідності у молодшому шкільному віці uk
dc.title.alternative Psychological factors of development of self-esteem in primary school-aged children uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.3.015.31:17.022.1:159.942(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу