Дисертація містить проаналізовані і узагальнені автором сучасні концепції оптимізації та інтенсифікації навчального процесу у вищих навчальних закладах, активізації навчально-пізнавальної діяльності
студентів, їх самостійної роботи, фундаменталізації освіти та професійної підготовки майбутніх спеціалістів, формування творчої особистості, а також впровадження навчального комплекту з фізики у вищих будівельних навчальних закладах. Розроблено навчальний комплект з фізики для студентів вищих будівельних навчальних закладів, який містить такі складові частини: лекційний конспект, лекційний зошит, зошит для практичних та індивідуальних робіт, лабораторний зошит, запитання та якісні задачі. Розроблено елементи методичного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих будівельних навчальних закладах з використанням навчального комплекту з фізики. Для визначення рівнів підготовки студентів до лабораторних, практичних та лекційних занять розроблено методику проведення діагностики навчальних досягнень шляхом комп’ютерного тестування. Запропонована методика є ефективним засобом оптимізації та активізації самостійної роботи студентів при підготовці до аудиторних видів занять.
Dissertation includes modern conceptions of studying process optimization and intensification in higher educational building institutions, activation of students’ educational activity, their solitary work, education and future specialists professional preparation basement, creative personality formation analyzed and
concluded by author, as well as introducing physics teaching set in higher educational building institutions. Physics teaching set for the students of higher educational buildinginstitutions is worked out which consists of such component parts: lecture notes, lecture note-book, note-book for practical and individual works, laboratory notebook, questions and quality tasks. Elements for methodical providing of educational process in higher educational building institutions with using of physics teaching set are worked out. In order to define students’ efficient preparation to laboratory, practical and lecture lessons technique of diagnostic of educational results by means of computer testing was worked out. It is efficient means of optimization and activation of students’ solitary work during the preparation to the auditory lessons.