ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Булда, Анатолій Андрійович | |
dc.date.accessioned | 2024-11-27T14:02:45Z | |
dc.date.available | 2024-11-27T14:02:45Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.citation | Булда, Анатолій Андрійович. Теоретичні основи практичної підготовки вчителів історії в педагогічних навчальних закладах України (історико-педагогічний аспект) : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання історії / Булда Анатолій Андрійович ; наук. консультант Майборода Василь Каленович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2000. - 467 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46792 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено теоретичним та методичним проблемам, що спрямовані на вивчення і формування стратегії й тактики практичної підготовки вчителів історії та інших суспільно-політичних дисциплін в педагогічних навчальних закладах України на різних етапах розвитку країни. У роботі розкриваються зміст і мета, завдання, організаційні форми 'практично- методичної підготовки майбутніх учителів суспільних дисциплін в педагогічних навчальних закладах України від періоду УНР до початку 90-х років XX століття. У дисертації на основі аналізу архівних джерел, психолого-педагогічних та історичних досліджень зроблено науково обгрунтовані висновки, сформульовано перспективні напрямки створення певної моделі оптимальної системи поєднання академічної та практично-методичної підготовки вчителів історії в вищих навчальних закладах України; : У досліджені вперше в історико-педагогічному плані на основі системного аналізу розкрито головні складові практично-методичної підготовки учителя як важливої частини професійного становлення. | uk |
dc.description.abstract | The thesis is devoted to theoretical and methodical problems directed on study and formation of the strategy and tactics of practical preparation of the teachers of a history' and other political disciplines in pedagogical educational institutions of Ukraine at different stages of development of country. in the robot the problems, organizational forms of practical-methodical preparation of the future teachers of public subjects in pedagogical educational institutions of Ukraine from period UIR prior to the beginning the 90-th years XX centuries are uncovered the contents, purpose. In a thesis, because of of analysis of archival materials, pedagogical and historical researches the scientifically reasonable conclusions are made, the perspective directions of creation of certain model of an optimum system of a combination of academic and practical-methodical preparation of the teachers of a history in higher educational establishments of Ukraine are formulated. In research for the first time in historical-pedagogical aspect, because of of systems analysis, is uncovered of main composite practical-methodical preparation of the teacher, as important element of its professional becoming. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | професійна | uk |
dc.subject | практична | uk |
dc.subject | методична підготовка | uk |
dc.subject | педагогічна практика | uk |
dc.subject | методичні технології | uk |
dc.subject | засоби | uk |
dc.subject | методи навчання | uk |
dc.subject | professional | uk |
dc.subject | practical | uk |
dc.subject | methodical preparation | uk |
dc.subject | pedagogical practice | uk |
dc.subject | methodical technologies | uk |
dc.subject | means | uk |
dc.subject | methods of training | uk |
dc.title | Теоретичні основи практичної підготовки вчителів історії в педагогічних навчальних закладах України (історико-педагогічний аспект) | uk |
dc.title.alternative | Theoretical fundamentalses of practical preparation of the teachers of a history in pedagogical educational institutions of Ukraine (historicalpedagogical aspect) | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.147:94 (477) |